Gå til innhold

Har du en kjedelig og monotom jobb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest luftslott

Ja, det har jeg. Jeg bruker mye tid på buss til og fra en jobb uten muligheter for utvikling, i konstant samtale med mennesker som forventer at alt skal ordnes på minuttet og ikke nøler med å kjefte meg huden full når jeg da må forklare at det ikke lar seg gjøre å møte de forventningene. Vi skal være smørblide og opplagte i møte med kundene, gjøre dem fornøyde på alle vis, selge mest mulig mens vi blir målt hele tiden på resultater og innlogga tid. Jeg mistrives der, men det er vanskelig å finne noe annet her som betaler det samme.

Så jeg tenker at det er prisen jeg må betale for å kunne kjøpe leilighet med min kjære. Jeg prøver å fokusere på at jeg gjør det for ham, for leiligheten og for oss. Det er mange flere enn meg som holder ut i en jobb man mistrives i, fordi man ikke har anledning til å velge og vrake i jobbtilbud. Det er slett ikke alle forunt å ha en spennende jobb som innbyr til personlig utvikling.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...