Gå til innhold

En siste tur til dyrlegen i dag.

Anbefalte innlegg

[quote name=Shira :o)' timestamp='1320761537' post='4672395]

Det var godt for henne å slippe nå.

Hun sovnet rolig inn etter at hun hadde fått litt godis av meg.

Det var tomt å komme hjem igjen, det var det.

''Det var tomt å komme hjem igjen, det var det.''

:( Det tror jeg så gjerne.

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

''det er jo det som er herlig med barn, de viser at de er oppriktig glad, men også oppriktig lei seg.''

Det var nesten enda verre med mine tenåringer syntes jeg - de sørget jo ordentlig - men var ikke åpne for trøst og stengte seg liksom litt inne... En anelse bedre med åpenlys gråt og derpå mulighet for å trøste...føltes det som den gangen i alle fall.

Det vil jeg nok tro ja. Jeg har en tenåring i nær familie som også er lei seg, men det er lettere å forholde seg til guttungen for han er så åpentlyst trist.

Uff, så utrolig trist å lese! Føler med dere alle sammen, Shira! *klem*

Takk.

Nå er hun gravlagt rett oppi skogen her hvor hun løp og koste seg til dagen.

Ingen ny hund sa jeg, men jeg har kapitulert, vi er rett og slett en hundefamilie, sånn er det bare.

Annonse

hidi, the scorpion

''I går hadde vi oss en siste tur, men hun klarte ikke så langt, men det var en fin tur. Vår siste tur i bilen i dag blir tung.''

Tårene mine renner. Husker siste biltur med katten vår. Hun var så syk, men du verden så vondt det gjorde å kjenne livet ebbe ut av henne...

Føler veldig med deg, Shira, men vi kan ha god samvittighet for at dyra våre slapp å lide mer.

Jeg er ekstremt følsom når det gjelder barn og dyr, og tårene er aldri langt unna, når noe skjer med dem.Er også den i huset som "bestandig" er hjemme, og får herlig kontakt med dyr;) Akkurat nå har jeg en liten papegøye og datter til pus, som døde, her i huset.

De lindrer, men jeg tenker ofte på pusemor.

Håper du finner mot til å finne deg en ny liten/stor turgåervenn, Shira!

Du gjorde det eneste rette!

Mange klemmer fra

''I går hadde vi oss en siste tur, men hun klarte ikke så langt, men det var en fin tur. Vår siste tur i bilen i dag blir tung.''

Tårene mine renner. Husker siste biltur med katten vår. Hun var så syk, men du verden så vondt det gjorde å kjenne livet ebbe ut av henne...

Føler veldig med deg, Shira, men vi kan ha god samvittighet for at dyra våre slapp å lide mer.

Jeg er ekstremt følsom når det gjelder barn og dyr, og tårene er aldri langt unna, når noe skjer med dem.Er også den i huset som "bestandig" er hjemme, og får herlig kontakt med dyr;) Akkurat nå har jeg en liten papegøye og datter til pus, som døde, her i huset.

De lindrer, men jeg tenker ofte på pusemor.

Håper du finner mot til å finne deg en ny liten/stor turgåervenn, Shira!

Du gjorde det eneste rette!

Mange klemmer fra

Takk for gode ord Hidi. *klem*

Jeg blir vel ikke så veldig overrasket om det snart er kommet en ny hund i hus nei.

Har jo pusen, den er enormt kosete, så det hjelper jo på.

En stor klem fra meg og!

Jeg har aldri hatt hund, men hadde to katter som barn/ung voksen. Veldig trist da de døde.

Dessverre er både jeg og gutten i huset veldig allergisk mot katt og hund - så vi kan aldri ha det :-(

Håper dere kan finne på noe hyggelig å gjøre de nærmeste dagene. Fint å ha begravet hunden like ved huset :-)

En stor klem fra meg og!

Jeg har aldri hatt hund, men hadde to katter som barn/ung voksen. Veldig trist da de døde.

Dessverre er både jeg og gutten i huset veldig allergisk mot katt og hund - så vi kan aldri ha det :-(

Håper dere kan finne på noe hyggelig å gjøre de nærmeste dagene. Fint å ha begravet hunden like ved huset :-)

Takk.

Jeg er veldig dyrekjær, alltid vært, men mamma er allergisk så vi kunne ikke ha innedyr i oppveksten, det er leit, men sånn er det jo dessverre bare.

Godt å ha henne i skogkanten ja, hun har gått fritt her siden hun kom som 2 mnd gammel valp, så det ble en fin avslutning.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1320761670' post='4672398]

Det var godt å være der med henne, jeg var alene og det var egentlig det beste. Hun sovnet inn mens hun var fornøyd. :o)

Så ble det en god stund, selv om den var trist.

*Klem*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...