Gå til innhold

Samarbeidsmøte med nav, fastlege, osv

Anbefalte innlegg

Gjest drittleiii

Har noen erfaring med det? Hvordan foregår dette? Er deltakerne med deg eller mot deg?

Er i en situasjon nå hvor det er blitt innkalling til et samarbeidsmøte med ulike aktører som fastlege, saksbehandler i nav, psykiater, og konsulent på arbeidsplassen. På dette møtet skal det forhåpentligvis bli klarere hvordan fremtiden min som arbeidstaker vil bli.

Støtter de meg? Er redd de skal ta meg og jobbe mot meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372020-samarbeidsm%C3%B8te-med-nav-fastlege-osv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunkteter de jo der for å få deg tilbake i jobb, når du kan begynne å jobbe igjen. De er der for ditt beste, ikke for å ta deg.

Jeg opplevdeen gang et sånt møte der arbeidsgiver gikk hardt ut og antydet at de aldri ville finne en jobb til meg igjen. Både saksbehandler og fastlege lurte på om h*n var synsk siden h*n kunne si det så sikkert.

Min erfaring er at jeg helt klart har blitt hørt.

Gjest tenketenke

Heisann.

Jeg har vært der selv.

De er ikke der for å ta deg men for å hjelpe deg videre.

Jeg var midt oppi en depresjon når vi hadde møtet så jeg kan ikke si jeg var høy i hatten, men det er det vel ingen som forventer heller.

Det ble ganske klart at jeg ikke kunne tilbake til jobben jeg hadde, det tror jeg faktisk ikke arbeidsgiver ønsket heller med tanke på ett års sykmelding.

Det ble omskolering på meg å jeg ble kjempefornøyd. Jeg krysser fingerene for deg, det går bra skal du se.

De vil jo at du skal ut i jobb men du må være tydelig på hva du klarer og ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...