Gå til innhold

Tåpelig fra FrP politiker

Anbefalte innlegg

Yes, de har sikkert spurt apene om sexlivet deres. Mon tro om det finnes tilsvarende forskning for kuer og strutser?

Burde ikke slike interne voldtekter i så fall rammes av dyrevernloven?

''Yes, de har sikkert spurt apene om sexlivet deres. Mon tro om det finnes tilsvarende forskning for kuer og strutser?''

Dvergsjimpanser knuller mer eller mindre fritt innen flokken, over alt og til alle døgnets tider, flere ganger i døgnet.

Og hos stokkanda skal visstnok hannen etter parringen kaste seg over andre hunner og ta for seg av hjertens lyst, noen ganger så heftig at hunnen drukner.

Fortsetter under...

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

13

• morsan

4

• Nord og ned

4

• hidi, the scorpion

2

Nei, det viser jo nettopp hvor mye man skal lytte til "jeg er ikke rasist, men...."-type utsagn! :-)

Det sagt, jeg tviler på at det er særlig representativt for befolkningen - Frp ble dramatisk redusert i forrige valg, og i Oslo så ble de mer enn halvert.

Med vennlig hilsen

''Nei, det viser jo nettopp hvor mye man skal lytte til "jeg er ikke rasist, men...."-type utsagn! :-)''

Min erfaring tilsier at når man begynner en setning med "jeg er ikke rasist, MEN..." så ligger man allerede tynt an.

''Yes, de har sikkert spurt apene om sexlivet deres. Mon tro om det finnes tilsvarende forskning for kuer og strutser?''

Dvergsjimpanser knuller mer eller mindre fritt innen flokken, over alt og til alle døgnets tider, flere ganger i døgnet.

Og hos stokkanda skal visstnok hannen etter parringen kaste seg over andre hunner og ta for seg av hjertens lyst, noen ganger så heftig at hunnen drukner.

''Dvergsjimpanser knuller mer eller mindre fritt innen flokken, over alt og til alle døgnets tider, flere ganger i døgnet.''

Ja visst. Sør anser jo som kjent _all_ sex for å være befengt med skyld og skam, så det er ikke rart han har fått disse forestillingene om aper også.

''Nei, det viser jo nettopp hvor mye man skal lytte til "jeg er ikke rasist, men...."-type utsagn! :-)''

Min erfaring tilsier at når man begynner en setning med "jeg er ikke rasist, MEN..." så ligger man allerede tynt an.

Mye bedre med de ærlige rasistene, de som faktisk tør å stå frem og si "ja, jeg er rasist og stolt av det!". Cudos til de, fremfor feigingene med nøyaktis samme holdninger men som etter beste/verste evne prøver å dekke over de.

Jeg mener, når man ser enkeltes holdninger her på DOL og i kommentarfeltene i diverse nettaviser, så kan det umulig være politisk ukorrekt å være rasist i Norge i dag.

Annonse

Gjest folkeskolen

At du ikke mener det er rasistisk betyr ikke at det ikke er rasistisk.

Det betyr bare at du ikke evner å forstå ordet "rasistisk" eller (mer sannsynlig) bare ønsker å lage kvalm.

Det har gått inflasjon i rasisme-stempelet den siste tiden, og det bør legges dødt og begravet.

Gjest folkeskolen

''Dumt ja, rasisisk nei.''

Viser hvorfor du ikke har høyere utdannelse!

Godt du har _så_ høye tanker om deg selv, fordi resten av oss anser deg som totalt uvitende!

''Viser hvorfor du ikke har høyere utdannelse!''

Gud, så du er patetisk.

Unnskyldningen "jeg er ikke rasist" har sjelden vært så malplassert som der.

''Unnskyldningen "jeg er ikke rasist" ''

Dette er vel som regel alltid en bekreftelse på at man er rasist...

På samme måte som: "Jeg klager ikke på mannen min altså, men han gjør jo aldri noe hjemme", eller "jeg mener ikke å si noe galt om svigermor, men hun..."...

Som Dr. Phil (huff, at jeg siterer han) sier: "men" betyr egentlig bare; "glem alt det jeg sa først, her kommer sannheten"...:-)

Gjest folkeskolen

Dette er i høyeste grad rasistisk, og rasistiske uttalelser er alltid dumme.

Dette kommer til å ha konsekvenser for ham som politiker og godt er det.

Nei, det er i høyeste grad ikke rasistisk. Nu for tiden hyler man om rasisme for alt mulig tull.

Annonse

Nei, det er i høyeste grad ikke rasistisk. Nu for tiden hyler man om rasisme for alt mulig tull.

''Nei, det er i høyeste grad ikke rasistisk. Nu for tiden hyler man om rasisme for alt mulig tull.''

Men, siden du tydeligvis sitter på fasiten over hva som er rasisme, hva som er tullerasisme og hva som ikke er rasisme, kan ikke du gi oss et eksempel på hva rasisme er.

Gjest Nickløsheletida

Ja, jeg synes dette var veldig tåpelig av denne politikeren. Jeg forventer ikke slike dumme uttalelser av en politiker og ja det er et rasistisk utsagn.

Jeg synes det er helt greit å kalle alle voldtektsmenn for apekatter, men slik han sa det her var det rasistisk.

Jeg synes det må gå an diskutere at de er overrepresentert i statistikken og hva som kan gjøres med det, men på en klokere måte enn dette.

Gjest Shilapila

Det er ikke noe vanskelig å argumentere for at dette er rasisme. Jeg vet ikke hva du har problemer med generelt, men du har tydeligvis problemer med å forstå hva rasisme er.

Denne mannen kommer til å få problemer videre i politikk pga. rasistiske uttalelser.

Ja, jeg synes dette var veldig tåpelig av denne politikeren. Jeg forventer ikke slike dumme uttalelser av en politiker og ja det er et rasistisk utsagn.

Jeg synes det er helt greit å kalle alle voldtektsmenn for apekatter, men slik han sa det her var det rasistisk.

Jeg synes det må gå an diskutere at de er overrepresentert i statistikken og hva som kan gjøres med det, men på en klokere måte enn dette.

''Jeg forventer ikke slike dumme uttalelser av en politiker'' Hos meg er det desverre sånn at det er *akkurat* dette jeg forventer fra FrP-politikere, igjen og igjen. Jeg forventer dessuten at ledelse og organisasjon rundt disse personene prøver å glatte over, og for meg er det mest overaskende at folk fremdeles blir overrasket over slike utsagn fra den kansten.

Gjest Elextra

''Jeg forventer ikke slike dumme uttalelser av en politiker'' Hos meg er det desverre sånn at det er *akkurat* dette jeg forventer fra FrP-politikere, igjen og igjen. Jeg forventer dessuten at ledelse og organisasjon rundt disse personene prøver å glatte over, og for meg er det mest overaskende at folk fremdeles blir overrasket over slike utsagn fra den kansten.

''Hos meg er det desverre sånn at det er *akkurat* dette jeg forventer fra FrP-politikere, igjen og igjen''

Samme tenkte jeg. Allerede da jeg så overskriften tenkte jeg: "What else is new" :-). Ville vært mer overrasket over overskriften "Gjennomtenkt fra FrP-politiker".

''Hos meg er det desverre sånn at det er *akkurat* dette jeg forventer fra FrP-politikere, igjen og igjen''

Samme tenkte jeg. Allerede da jeg så overskriften tenkte jeg: "What else is new" :-). Ville vært mer overrasket over overskriften "Gjennomtenkt fra FrP-politiker".

''Ville vært mer overrasket over overskriften "Gjennomtenkt fra FrP-politiker"'' Haha, ja dét ville vært surprise det! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...