Gå til innhold

Tåpelig fra FrP politiker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

13

• morsan

4

• Nord og ned

4

• hidi, the scorpion

2

Gjest Shilapila

Ting som kommer fra din kjeft er bare blablabla for meg. Du er en av de mest ufine og nedlatende som frekventerer dette forumet og du mangler totalt selvinnsikt. Jeg synes det du skrev var komisk i denne settingen og spurte deretter etter seriøs forskning på området. Som vanlig hoster du ikke opp det, men kjører på med nedlatenhet. At dyr har seg med dyr er vel ikke nytt for noen.

Menneskedyr har seg med andre, og takk og pris for det. Homo sapiens er en del av dyreriket. Pattedyr til og med.

Gjest Shilapila

Nei, jeg ser ingen forskjell på at noen ser på såkalt etnisk norske som "aper" eller "lik" (fordi de er "hvite") og det å se på mennesker fra Afrika som "aper". I min bok er dette like motbydelig. Jeg noterer at du er av en annen mening.

Ellers har jeg flere anledninger ikke fått jobb i en såkalt innvandrerbutikk. Og jobben er i hvert enkelt tilfelle gått til en som ikke så ut som han/hun vare etnisk norsk. Dvs. hun så ikke ut som et "lik" eller en "fjellape", som en som jobber i en av butikkene sa.

I noens verden er det visst bare noen grupper som er rasistiske. Det er i seg selv et rasistisk standpunkt.

Jeg kunne tenkt meg å høre argumentene for at du kun søker jobb i innvandrerbutikker. Jeg går utfra at du har en del steder du har søkt på.

Gjest Bry deg!

Jeg kunne tenkt meg å høre argumentene for at du kun søker jobb i innvandrerbutikker. Jeg går utfra at du har en del steder du har søkt på.

Jeg har da aldri sagt at jeg kun søker jobb i innvandrerbutikker. Det var et merkelig spørsmål som sier en del om deg.

Det merkelige her er at det virker som du ikke kan tenke deg at en etnisk norsk kan bli utsatt for rasisme. Som om det bare er visse folkegrupper som bedriver rasisme.

Det er i seg selv en rasistisk holdning.

Så da vet vi det. Om deg.

Annonse

Gjest Shilapila

Jeg har da aldri sagt at jeg kun søker jobb i innvandrerbutikker. Det var et merkelig spørsmål som sier en del om deg.

Det merkelige her er at det virker som du ikke kan tenke deg at en etnisk norsk kan bli utsatt for rasisme. Som om det bare er visse folkegrupper som bedriver rasisme.

Det er i seg selv en rasistisk holdning.

Så da vet vi det. Om deg.

For noe tull. Dette er tatt helt ut av sammenheng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...