Gå til innhold

Ok å ikke svare på Dol innlegg/råd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

''Om en Dol bruker skriver et innlegg der han/hun ber om råd. Forventer dere da at vedkommende gir en respons tilbake om dere har svart på innlegget?''

Personlig synes jeg det er kjempehyggelig med en tilbakemelding;) Særlig om man har brukt mye tid på svaret....

Det er er alltid hyggelig å bli "sett";)

Annonse

Sjelden. Jeg pleier ikke å huske hvilke innlegg jeg har svart på, så hvis det ikke dukker opp noe på Svar til meg, er tråden glemt på kort tid.

Hvis jeg i det hele tatt tenker over det tenker jeg at vedkommende sikkert har sine grunner til at hun ikke har svart. Hun har nok vært i utlandet på seminar eller noe:)

Ikke om det kommer bare noen få svar, men dersom det kommer mange og tildels lange og grundige svar og ingen tilbakereaksjon fra trådstarter så synes jeg det er litt merkelig og synes i det minste det kunne komme et felles-svar.

Annonse

Forventer det ikke, men merker at jeg nok oftere gir kommentarer til de som erfaringsmessig gir respons (selvfølgelig litt avhengig av temaet). Det blir liksom ikke så mye kommunikasjon dersom folk _aldri_ gir en eller annen form for tilbakemelding.

Når det er sagt, så er det ikke alltid jeg selv gir respons til de som svarer meg. Det kommer litt an på hva jeg har spurt om og hvor mange som har svart.

Jeg forventer ikke personlig svar, men synes det er litt rart når noen skriver inn etter råd, får mange svar, og ikke skriver noe som helst mer.

''men synes det er litt rart når noen skriver inn etter råd, får mange svar, og ikke skriver noe som helst mer.''

Det er jeg enig i.

Jeg forventer ikke personlig svar, men synes det er litt rart når noen skriver inn etter råd, får mange svar, og ikke skriver noe som helst mer.

Helt enig, og må innrømme at jeg innimellom - iallefall i innlegg med pikante problemstillinger - tenker at innlegget er fabrikert dersom diskusjonen går heftig uten at ts deltar.

Gjest Hulderen

Det kommer an på hva slags spørsmål det er. Om det bare er et "Hva liker du best av epler og pærer" type, så forventer jeg ikke svar. Men om noen ber om råd, der jeg bruker tid på å google frem et godt svar eller bruker tid på å lese et langt innlegg for så å gi et gjennomtenkt svar, så forventer jeg tilbakemeling.

Hadde man ikke fått respons på dol, å hadde det ikke vært givende å skrive her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...