Gå til innhold

Ok å ikke svare på Dol innlegg/råd?

Anbefalte innlegg

Jeg forventer ikke at trådstarter skal svare på hvert eneste innlegg som kommer i tråden sin, men jeg merker at det "plager" meg litt hvis vedkommende ikke viser seg igjen i tråden i det hele tatt...

Jepp, derfor prøver jeg å takke alle for svar "øverst" liksom, om jeg har noe smart å si til hver enkelt.

Godt med en påminner foresten! :0)

Fortsetter under...

Jepp, derfor prøver jeg å takke alle for svar "øverst" liksom, om jeg har noe smart å si til hver enkelt.

Godt med en påminner foresten! :0)

Det er ikke det at jeg forventer en takk heller, det var noen andre i tråden her som kommenterte at hvis vedkommende ikke viser seg igjen, så virker hele problemstillingen oppkonstruert (sier ikke at det faktisk ER slik), og da blir det på en måte så unyttig å ha brukt tiden sin på å svare... Bare jeg ser trådstarters navn igjen en gang eller 12 nedover i tråden er jeg fornøyd:-)

Men det koseligeste er jo som du gjør, prøver å takke igjen øverst i tråden:-)

Gjest sangsol

Jeg forventer ikke at trådstarter skal svare på hvert eneste innlegg som kommer i tråden sin, men jeg merker at det "plager" meg litt hvis vedkommende ikke viser seg igjen i tråden i det hele tatt...

Foretrekker også evt et felles takk som svar. Noen tråder blir så lange og "intetsigende" om hvert innsender skal få sin personlige takk (uten øvrig innhold).

Gjest Linnforsvinn

Foretrekker også evt et felles takk som svar. Noen tråder blir så lange og "intetsigende" om hvert innsender skal få sin personlige takk (uten øvrig innhold).

Et felles takk blir derimot ikke alltid registrert fordi den blir "sendt til seg selv". Brukerne må jo derfor inn i tråden for å finne takke innlegget...

Annonse

Et felles takk blir derimot ikke alltid registrert fordi den blir "sendt til seg selv". Brukerne må jo derfor inn i tråden for å finne takke innlegget...

Men man kan da heller ikke forvente at trådstarter skal svare alle og enhvert slik at vedkommende får svaret direkte til seg selv? Jeg forventer heller egentlig ingen takk, bare at trådstarter "viser" seg igjen i tråden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...