Gå til innhold

Jeg skal bo i frankrike i 6 måneder!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''Jeg forstår ikke at voksne folk orker å holde på med dette tullet.''

Signerer.

Dette har vært min FB status de siste dagene,

Tror du land og tall, farger, frukt og all mulig annen drit hjelper forskningen på kreft?

Kontonummer 5005 05 11011 eller givertelefon 820 44 770 (kr 200,-)

Støtte av brystkreft.....så skal mennene spare barten i hele november..ser mange artige venner med bart om dagen hihi...

''Støtte av brystkreft.....så skal mennene spare barten i hele november..ser mange artige venner med bart om dagen hihi..'' Kan ikke si at jeg har leet på et øyelokk eller trukket på smilebåndet (om det er det de ønsker av den reise-bort-meddelelsen), men jeg har ledd godt av den bartegreia. En av mine kollegaer har spart i 10 dager nå, og i dag skimtet vi to fjun på overleppa :D

Dette har vært min FB status de siste dagene,

Tror du land og tall, farger, frukt og all mulig annen drit hjelper forskningen på kreft?

Kontonummer 5005 05 11011 eller givertelefon 820 44 770 (kr 200,-)

Men Norge er et land hvor folk sjelden gir penger. I andre land er private innsamlinger helt vanlige og der gir folk og derfor oppstår det slike statuser. Jeg har en venninne som blir behandlet for brystkreft nå og hadde hun bodd et annet sted så hadde antagelig folk stillt opp og laget mat til henne, samlet inn penger så hun kunne kjøpt seg noe hun trengte. Vi har ikke den tradisjonen i Norge.

Men Norge er et land hvor folk sjelden gir penger. I andre land er private innsamlinger helt vanlige og der gir folk og derfor oppstår det slike statuser. Jeg har en venninne som blir behandlet for brystkreft nå og hadde hun bodd et annet sted så hadde antagelig folk stillt opp og laget mat til henne, samlet inn penger så hun kunne kjøpt seg noe hun trengte. Vi har ikke den tradisjonen i Norge.

Det er konto- og telefonnummer til Kreftforeningen, ikke meg privat.

(i tilfelle du missforstod innlegget)

Mitt poeng er at alt dette tullet som florerer på FB ikke lenger gagner saken, det er positivt med søkelys på brystkreft, men det er kun forskning som kan finne en kur for sykdommen og til det behøves det penger ikke tåpelige Facebook statuser.

Annonse

Det er konto- og telefonnummer til Kreftforeningen, ikke meg privat.

(i tilfelle du missforstod innlegget)

Mitt poeng er at alt dette tullet som florerer på FB ikke lenger gagner saken, det er positivt med søkelys på brystkreft, men det er kun forskning som kan finne en kur for sykdommen og til det behøves det penger ikke tåpelige Facebook statuser.

Selvfølgelig vet jeg at det er til Kreftforeningen, det er ingen nordmenn som gir penger til private, men det gjøres i andre land og derfor oppstår slike statuser.

Støtte av brystkreft.....så skal mennene spare barten i hele november..ser mange artige venner med bart om dagen hihi...

''så skal mennene spare barten i hele november..''

Strengt tatt kunne jo damene spart barten de også ;-)

Selvfølgelig vet jeg at det er til Kreftforeningen, det er ingen nordmenn som gir penger til private, men det gjøres i andre land og derfor oppstår slike statuser.

Ok, da forstod du meg og jeg forstår ikke deg, samma det.

Det viktigste er at det forskes på kreft og at det bevilges og gis penger til det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...