Gå til innhold

Tid til sex

Gjest du skjønner det vel..

Anbefalte innlegg

Gjest du skjønner det vel..

Det eneste som er verre for sexlivet enn å ha små barn, det er å ha STORE barn!

De er våkne hele døgnet og henger rundt overalt.

Så når de endelig forsvant ut av stua noen timer her en kveld. Så ble det til at jeg og mannen satt og plukket litt på hverandre. Lenge faktisk. Og det utartet en smule.

Til slutt hvisket jeg at vi kunne jo...? Ja, sier han, og foreslår at vi går ned i kjelleren, for der får vi fred! Så vi lister oss ned trappa som to fjortiser, knisende og klare som egg.

Inn på vaskerommet, og (GUDsjelov!) inn på badstua. Så koselig. Full fart og gode greier. I et minutt.

Så høres stemmen til eldste i vaskeromsdøra. "Mamma...?"

ER det mulig...jeg får slengt morgenkåpa over meg og stikker hodet ut av døra, så tilforlatelig som mulig. Bak meg står mannen med misfornøyd mine i fjeset og buksa på knærne.. "Ja..?" *hosthark*

"Jeg har lest et helt kapittel på engelsk jeg!" Råstlolt av seg selv står tenåringen der og er like dum..oppe står tv på, alle lys på, helt stille i huset, begge foreldre borte vekk fra sine vante plasser som ofisielle potteplanter i hver sin stol. Og så går tullingen på LEIT etter oss. Uten å koble noe som helst.

Noe må ha demret til slutt. For ungen sier "Øh..jeg legger meg jeg.. skal jeg slippe ut katta..?"

Jeg iler tilbake til mannen som fortsatt er like klar, og han mumler noe om unger som ønsker seg hukommelsestap til jul før vi får fullført morroa uten flere avbrytelser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372076-tid-til-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ja jeg skjønner

*sukk*

Eller den eldste ungdommen går ut, og du forsøker legge den yngste. Når yngstemann (midten av tenårene) endelig er i seng, så tas vinglassene frem og romantikken skal begynne. Vi setter oss rolig med vinen- og vips så har jeg sovnet.

Klarer ikke holde meg våken lenge nok til at ungdommen er ute/eller lagt og "sjansen byr seg".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372076-tid-til-sex/#findComment-3255181
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderen

Hehe :))))

Jeg tror faktisk aldri det falt meg inn at mamma og pappa kunne ha sex da jeg bodde hjemme?? Kan iallefall ikke huske at jeg noen gang tenkte over det.... De var jo supergamle!!! Da jeg var 15 var de sånn ca 36 og 37 år gamle *hostekule*

Du var nok litt naiv ;-)

Jeg regnet med at mine hadde sex, våget aldri gå inn på soverommet deres som tenåring uten å banke på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372076-tid-til-sex/#findComment-3255246
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...