Gå til innhold

skilt alenemor p 30 år m 3 barn,ensom

Anbefalte innlegg

Gjest ensommamma30

Ble skilt for snart to år siden og har veldig vanskelig for å treffe en ny..har barna store deler av tiden, og 5 uker i strekk så er barna hos far i en uke så hjem så en uke hos han så dr d på an igjen med 5 nye uker... bor ikke i nærheten av min egen famile,..men vil barna skal i narheten av sin far. Begynner å føle meg lite verdt og ensom.... føler meg kjempe bra som mamma men savner virkelig en mann i mitt liv. Føler litt også ann mannfolk steiler når jeg sier jeg ar tre barn. Var tidlug ute,... noen gode råd eller noen i samme situasjon?

Fortsetter under...

''og 5 uker i strekk så er barna hos far i en uke så hjem så en uke hos han så dr d på an igjen med 5 nye uker''

Eh?

'' "og 5 uker i strekk så er barna hos far i en uke så hjem så en uke hos han så dr d på an igjen med 5 nye uker"

Eh?''

Jeg tolket det slik:

5 uker hos mor

1 uke hos far

1 uke hos mor

1 uke hos far

5 uker hos mor

osv.

'' "og 5 uker i strekk så er barna hos far i en uke så hjem så en uke hos han så dr d på an igjen med 5 nye uker"

Eh?''

Jeg tolket det slik:

5 uker hos mor

1 uke hos far

1 uke hos mor

1 uke hos far

5 uker hos mor

osv.

Jeg og, men det spørs jo om man skal tolke, eller svare ut fra det man vet. Og det der var noe salig rot!

Jeg og, men det spørs jo om man skal tolke, eller svare ut fra det man vet. Og det der var noe salig rot!

Hovedpoenget et vel at hun hadde barna mye, ville ha en mann og sliter med det.

30 år, ja kan tenke meg at det er en del menn i den alderen som ikke syns det er bare-bare med 3 barn, og lange perioder uten mye voksentid.

Det letteste er kanskje å finne en mann som i første omgang er hyggelig selskap i ny og ne, en som trives med å ikke treffes hele tiden.

En jentevenn av meg er omtrent alene med en unge, hun treffer en kar i ny og ne, så har de seg litt i ledige stunder. Hun sier hun sier hun ikke kan ha en mann som er avhengig av daglig kontakt, og prøver styre unna for mye kjæresteri og forelskelse. Men det er henne.

Det er ikke enkelt for en mann å gå inn i ett slikforhold, hvor det er tre små barn som krever sitt og som ikke er hans. Det krever sin mann og mer til for å si det sånn:-)

Skjønner godt at du savner en mann å dele livet ditt med, men

du kan skaffe deg en elsker eller god venn hvor det forhåpentlig kan bli noe mer etter hvert som han blir vant med alle barna uten at han føler for mye forpliktelse i starten.

Annonse

Gjest ensommamma30

Eh?''

Jeg tolket det slik:

5 uker hos mor

1 uke hos far

1 uke hos mor

1 uke hos far

5 uker hos mor

osv.

Mrsdoolittle. : pappen jobber på sjøen og er borte i 4 uker! Og hjemme i 4 uker!

Gjest ensommamma30

Det er ikke enkelt for en mann å gå inn i ett slikforhold, hvor det er tre små barn som krever sitt og som ikke er hans. Det krever sin mann og mer til for å si det sånn:-)

Skjønner godt at du savner en mann å dele livet ditt med, men

du kan skaffe deg en elsker eller god venn hvor det forhåpentlig kan bli noe mer etter hvert som han blir vant med alle barna uten at han føler for mye forpliktelse i starten.

Bra tips! :) hehe en trøst ! Jaja heldigvis ung enda og eldste mann er 11 år så -håp for meg tror jeg...

er vel egentlug ikke ute etter en mann som skal ta en farsrolle eller ta så mye del i deres liv. Bare en for meg... og p sikt kansje noe mer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...