Gå til innhold

Facebookvenner

Anbefalte innlegg

Jeg gjør også som deg, men mottar rett som er invitasjoner til "større arrangement" både på e-post og FB-melding. Det betyr at denne regelen nok neppe er så absolutt som du gir inntrykk av her.. ;-)

Jeg tenker at man kan gjøre begge deler - sende ut en invitasjon på Facebook, og de som da svarer tydelig ja eller nei er det greit med. De andre kan man ringe eller sende en invitasjon i posten.

Fortsetter under...

Gjest Uneolene

Om han har slettet deg som venn på facebokk, så regner jeg med han ikke kan være en spesielt nær, betydelig venn heller? Og da ser jeg heller ikke poenget med å skulle invitere ham, uavhengig av facebook. Om han har slettet deg som facebookvenn, så blir han nok heller ikke overasket eller fornærmet om han ikke får invitasjon til bursdagen din!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...