Gå til innhold

Hvordan slette samtaler på FB?

Anbefalte innlegg

Gjest fbtrøbbel

Alle samtaler man har på chatten blir jo nå lagret.

Jeg finner bare ut at man kan trykke på "arkiver"!?? Hvordan slette?

Og en ting til...jeg har gått inn på personverninnstillinger og huket av "venner"... men jeg hører at folk jeg ikke er venn med på FB kan se alle bildene jeg har hatt som profilbilder....hvordan endre dette til at kun mine venner kan se? Andre vil jeg bare at skal se profilbildet mitt men at de ikke kan trykke seg inn på det!!

Hjeeeelp :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372100-hvordan-slette-samtaler-p%C3%A5-fb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fbtrøbbel

Ja du går inn på Meldinger,så går du på den personen det gjelder,altså lukke opp meldingen så trykker du på handlinger helt øverst også kan du trykke slette. Voila....

Tuuuuusen takk for hjelpen :-)

Et spm til - jeg trykket "arkiver" på en samtale... Hvor ble den da av? :P

Ja du går inn på Meldinger,så går du på den personen det gjelder,altså lukke opp meldingen så trykker du på handlinger helt øverst også kan du trykke slette. Voila....

Blir meldingene slettet hos motparten også da eller står disse der fortsatt?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...