meg__123! Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 Jeg fikk iphonen min idag og satte inn det nye mikrosim kortet men der står det "ingen tjeneste". Nettverket og alt fungerer men får ikke ringt ut eller noenting. Er det simkortet som ikke fungerer tro? Skulle ikke forundre meg om det er iphonen det er noe galt med 0 Siter
Gjest simsalabimmm Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 Har du mulighet til å prøve simkortet ditt i en annen mobil så du ser at det er mobilen det er noe galt med og ikke kortet? 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. november 2011 Forfatter Skrevet 10. november 2011 Har du mulighet til å prøve simkortet ditt i en annen mobil så du ser at det er mobilen det er noe galt med og ikke kortet? Ja det kan jeg jo teste ut 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. november 2011 Forfatter Skrevet 10. november 2011 Har du mulighet til å prøve simkortet ditt i en annen mobil så du ser at det er mobilen det er noe galt med og ikke kortet? Kortet funket visst ikke i den gamle tlf heller. Og i tillegg så fungerer jo det gamle simkortet enda, så da er det vel skjedd en feil. 0 Siter
Gjest simsalabimmm Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 Kortet funket visst ikke i den gamle tlf heller. Og i tillegg så fungerer jo det gamle simkortet enda, så da er det vel skjedd en feil. kontakt operatøren din du Kanskje det ikke er overført enda, fikk du en konkret dato/kl.slett? 0 Siter
meg__123! Skrevet 11. november 2011 Forfatter Skrevet 11. november 2011 kontakt operatøren din du Kanskje det ikke er overført enda, fikk du en konkret dato/kl.slett? 8 nov.. Men siden jeg ikke fikk iphonen før idag så stengte de simkortet mitt 8 nov ,for da skulle mikrosim kortet brukes. Så da måtte jeg åpne mitt gamle simkort igjen, og da har det kanskje skjedd en feil med mikrokortet.. Avansert dette 0 Siter
Psykojenta Skrevet 11. november 2011 Skrevet 11. november 2011 Har tele2 og måtte ringe inn til dem å få aktivert det simkortet, de trengte icc-nummeret(eller hva det het) står på simkortet I tillegg må du registreres/aktiveres via Itunes Men om det gjelder andre operatører vet jeg ikke 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. november 2011 Forfatter Skrevet 12. november 2011 Har tele2 og måtte ringe inn til dem å få aktivert det simkortet, de trengte icc-nummeret(eller hva det het) står på simkortet I tillegg må du registreres/aktiveres via Itunes Men om det gjelder andre operatører vet jeg ikke Fikk ordnet det da jeg ringte de 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.