Gå til innhold

Mikro sim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk iphonen min idag og satte inn det nye mikrosim kortet men der står det "ingen tjeneste". Nettverket og alt fungerer men får ikke ringt ut eller noenting.

Er det simkortet som ikke fungerer tro?

Skulle ikke forundre meg om det er iphonen det er noe galt med :P

Gjest simsalabimmm
Skrevet

Har du mulighet til å prøve simkortet ditt i en annen mobil så du ser at det er mobilen det er noe galt med og ikke kortet?

Skrevet

Har du mulighet til å prøve simkortet ditt i en annen mobil så du ser at det er mobilen det er noe galt med og ikke kortet?

Ja det kan jeg jo teste ut :)

Skrevet

Kortet funket visst ikke i den gamle tlf heller. Og i tillegg så fungerer jo det gamle simkortet enda, så da er det vel skjedd en feil.

Gjest simsalabimmm
Skrevet

Kortet funket visst ikke i den gamle tlf heller. Og i tillegg så fungerer jo det gamle simkortet enda, så da er det vel skjedd en feil.

kontakt operatøren din du :) Kanskje det ikke er overført enda, fikk du en konkret dato/kl.slett?

Skrevet

kontakt operatøren din du :) Kanskje det ikke er overført enda, fikk du en konkret dato/kl.slett?

8 nov..

Men siden jeg ikke fikk iphonen før idag så stengte de simkortet mitt 8 nov ,for da skulle mikrosim kortet brukes. Så da måtte jeg åpne mitt gamle simkort igjen, og da har det kanskje skjedd en feil med mikrokortet.. Avansert dette :P

Skrevet

Har tele2 og måtte ringe inn til dem å få aktivert det simkortet, de trengte icc-nummeret(eller hva det het) står på simkortet

I tillegg må du registreres/aktiveres via Itunes

Men om det gjelder andre operatører vet jeg ikke

Skrevet

Har tele2 og måtte ringe inn til dem å få aktivert det simkortet, de trengte icc-nummeret(eller hva det het) står på simkortet

I tillegg må du registreres/aktiveres via Itunes

Men om det gjelder andre operatører vet jeg ikke

Fikk ordnet det da jeg ringte de :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...