Gå til innhold

Godt råd mot forkjølelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri i verden.

Jeg er svært sjeldent forkjølet, jeg spiser ganske mye grønnsaker, tar omega3-tilskudd og er ikke hysterisk renslig. Altså jeg er normalt renslig, men driver ikke med anti-bac, jeg tror immunforsvaret mitt er sterkt fordi det har fått brynet seg litt rett og slett.

Annonse

Du kan si det slik; hvis jeg hadde hatt en dødelig sykdom som bare kunne kureres ved at jeg drakk urin (min eller andres), så hadde jeg gjort det. Forkjølelse er en såpass lite skummel sykdom at jeg tror jeg står over, gitt:-)

Enig ;o)

Dette var interessant!

Er opprinnelig fra et land i Sør-Amerika, og mine Aymara-slektninger sverget til denne metoden. Har ikke prøvd det selv, men da ett av mine barn fikk akutt kraftig ørebetennelse i en alder av 18 mnd og legehjelp ville ta minst ett døgn, fikk jeg råd om å dryppe (hennes egen) urin i det betente øret. Jaja, tenkte jeg, men siden urin i øret var mindre avskrekkende enn urin oralt, gjorde jeg det. Barnet ble bra i løpet av få timer. Om det var tilfeldig vet jeg ikke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...