Gå til innhold

HASTER!!! Hvor i oslo kan jeg få post-stempel nå

Anbefalte innlegg

Gjest leveringsfrist i dag.

Må sende en pakke senest i dag, poststemplet i dag. Trodde post i butikk hos oss kunne stemple det, men de sier nå at de ikke har stempel. Posten tømte kl. 14 her. Er det noe sted i Oslo sentrum jeg kan postet i postkasse og hvor det tømmes i dag?

Fortsetter under...

Gjest leveringsfrist i dag

Posten på Oslo S kanskje?

Mener du en postkasse på selve stasjonen? Før kunne man levere brev i postkasser ved postgirobygget, men disse er tatt bort nå. Hvordan kan jeg finne ut når postkassen ved Oslo S tømmes?

Mener du en postkasse på selve stasjonen? Før kunne man levere brev i postkasser ved postgirobygget, men disse er tatt bort nå. Hvordan kan jeg finne ut når postkassen ved Oslo S tømmes?

Jeg har fått stemplet i post i butikk.

Gjest prøvdet

Beklager sent svar.

Jeg mente postkontoret inne på Oslo S.

Annonse

Til neste gang: Det gamle postkontoret i det gamle hovedpostkontoret i dronningens gate hadde åpent til kl 20.00 før.Vet ikke hvilken tid på en lørdag?

Til neste gang: Hvis post i butikk sier de ikke kan stemple, så lyver de. De har et stempel med enhetsnummeret på, og plass til å skrive dato (og klokkeslett hvis det er nødvendig). De har ikke sånt rundt stempel, men har ikke hørt om noen som ikke godtar enhetsnr. og dato/klokkeslett. Vi har bl.a. brukt det på eksamensbesvarelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...