Gå til innhold

Kule sko til fest

Anbefalte innlegg

Pokker, hver gang jeg prøver å trykke på lenkene så fryser pc'n. Jeg mistenker samboeren min for å ha vært inne å gjort noe med maskinen. Han påstår nemlig at summen av antall sko en kvinne behøver for å være lykkelig, er uendelig. Jeg skjønner ikke hvorfor? :-s

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

7

• Axcia

7

• Lillemus

5

• Mary Poppins

4

Mest aktive i denne tråden

Da var det oss to igjen da ;O) Med komfortable sko og varme uteklær ;O)

''Da var det oss to igjen da ;O) Med komfortable sko og varme uteklær ;O)''

*hehe* Jeg har faktisk ikke _pene_ vintersko. Varme, ja, til en viss grad til mine istapp-føtter, men pene? Nope. Har et par rålekre selskapsstøvletter da! Men hvor ofte får jeg brukt dem liksom?! Høh...

''Da var det oss to igjen da ;O) Med komfortable sko og varme uteklær ;O)''

*hehe* Jeg har faktisk ikke _pene_ vintersko. Varme, ja, til en viss grad til mine istapp-føtter, men pene? Nope. Har et par rålekre selskapsstøvletter da! Men hvor ofte får jeg brukt dem liksom?! Høh...

Hmm.. Tror faktisk ikke jeg heller har pene vintersko. Men som regel skal jeg ikke oppholde meg mye ute i penklær, så jeg tar vanlige tynne støvletter :o)

Hmm.. Tror faktisk ikke jeg heller har pene vintersko. Men som regel skal jeg ikke oppholde meg mye ute i penklær, så jeg tar vanlige tynne støvletter :o)

''Men som regel skal jeg ikke oppholde meg mye ute i penklær, så jeg tar vanlige tynne støvletter :o)''

Jeg har knapt nok det engang... *hehe* Sko er et tragisk kapittel her i huset. Kjæresten påstår riktignok at jeg har ufattelig mange par sko, men det er jo ikke snakk om "jålesko" akkurat da - men skisko, stølver (vet ikke hvor mange par jeg har rotet bort og så funnet igjen når jeg har kjøpt nye...), joggesko, vintersko osv.... Pensko er det dårlig med.

''Men som regel skal jeg ikke oppholde meg mye ute i penklær, så jeg tar vanlige tynne støvletter :o)''

Jeg har knapt nok det engang... *hehe* Sko er et tragisk kapittel her i huset. Kjæresten påstår riktignok at jeg har ufattelig mange par sko, men det er jo ikke snakk om "jålesko" akkurat da - men skisko, stølver (vet ikke hvor mange par jeg har rotet bort og så funnet igjen når jeg har kjøpt nye...), joggesko, vintersko osv.... Pensko er det dårlig med.

''Pensko er det dårlig med.''

Her også! Men det er jo stilig med noen par med pensko til passende anledninger også. Jeg må ha noen nye nå, men det er jaggu ikke lett å finne. Jeg nekter å kjøpe vonde sko...

Jeg synes det hjelper med geleinlegg i skoa,

Jeg kjøpte desse i går http://www.dinsko.no/SORTIMENT/DAME/Pumps?art=259032

og med geleinnlegg i fremre del, er de gode å gå i og danse i.

ellers er jo kilehel sko tøffe og ikke minst gode å gå i. eg liker de best til litt røffe kjoler og til bukser, men det finnes jo ulike modeller

desse var jo litt søte:

http://www.dinsko.no/SORTIMENT/DAME/Pumps?art=264180

Litt nette, halvhøye støvletter kan jo også vere en mulighet, jeg har et par som jeg kjøpte for hundre år siden. Nette, med halvhøy hel og som går likefint til galla som til bukser. Hadde det ikke vert for at jeg elsker sko, så kunne jeg ha nøyd meg med bare det paret :-)

Annonse

''Men jeg nekter å gå med sko som jeg får vonde bein av etterpå. Da tar jeg heller lave hæler.''

Jeg bruker også penskoene mine skuffende lite av nettopp denne grunn. Men jeg kommer ikke i typisk komfortable sko på julebord eller annen fin fest. Da har jeg heller et par noe lavere sko med meg og bytter utpå kvelden - etter noen drinker ser de færreste at jeg ikke er så feiende flott lenger ;).

Enig :-)

Det å lide for skjønnheten er tydeligvis ikke noe dolere er opptatt av jfr denne tråden;) (bortsett fra elextra, som er på samme bølgelengde som meg)

Jeg går bestandig i skyhøye hæler (ja vi snakker typ 12 cm), og det er sannsynligvis ikke aktuellt for deg, så jeg nøyer meg med å anbefale kilehæl, evnt sko med platå foran slik at man ikke merker hælen så veldig godt.

Skoene fra Softwalk er sykt gode å gå i. Men spørs om du liker utseendet på noen av penskoene da. Finnes på Eurosko hvertfall. Kan være andre butikker har flere varianter.

http://www.eurosko.no/kategori/553/softwalk.html

Jeg er på behagelige-sko-laget, jeg og. Jeg gidder da jammen meg ikke torturere meg selv for "skjønnheten". Jeg kler meg som forventet til diverse anledninger, men alltid behagelig. Om det + personligheten min ikke er nok, så har jeg det bedre hjemme ;)

Gjest Nickløsheletida

Au au au! De første skoene var alt for klumpete. Synes de var lite elegante. De andre skoene var for høye hæler på. Greier du å danse i slike sko ?

Gjest Nickløsheletida

Ja, de var ikke så kule....

Jeg har disse til jobb-bruk, og synes faktisk de er hakket kulere også til fest enn de du linket til. De er utrolig komfortable:

http://resources.shopstyle.co.uk/sim/24/a2/24a2d1b41515bc6e0aa5bc8c813e6e28/clarks-amazoncouk-flats-bombay-lights-20341945-womens-pumps.jpg

Sko du bruker på jobb er sko jeg kunne ha brukt på fest.

Au au au! De første skoene var alt for klumpete. Synes de var lite elegante. De andre skoene var for høye hæler på. Greier du å danse i slike sko ?

Må nok innrømme at mine er litt mer moderate, men jeg har et par som ligner litt og som faktisk er veldig gode å danse i. Dog er de nok egentlig en del lavere, tenker jeg.

En annen ting er jo at jeg rager godt over flesteparten av mine mannlige kolleger om jeg tropper opp i 15 cm. hæler. Men det gjør vel antakelig dem mer enn det gjør meg ;).

''Himmel... Grusomt spør du meg. ;o)''

Derfor spør jeg ikke deg om råd vedrørende selskapssko!

Her er Lillemus' selskapsko og hennes versjon av høy hæl:

http://www.camper.com/en/eshop/producto.xhtml?option=21241-001

(for all del, jeg synes ikke disse er grusomme, men de er i mine øyne ikke party-sko)

Hey, vi ditcher ikke Camper-sko, gjør vi vel?

Jeg liker dem, men så er favorittskoa mine El Naturalista også. ;)

Annonse

Det å lide for skjønnheten er tydeligvis ikke noe dolere er opptatt av jfr denne tråden;) (bortsett fra elextra, som er på samme bølgelengde som meg)

Jeg går bestandig i skyhøye hæler (ja vi snakker typ 12 cm), og det er sannsynligvis ikke aktuellt for deg, så jeg nøyer meg med å anbefale kilehæl, evnt sko med platå foran slik at man ikke merker hælen så veldig godt.

''Det å lide for skjønnheten er tydeligvis ikke noe dolere er opptatt av jfr denne tråden;) ''

Hva er lekkert med gnagsår og stiv gange pga skoene? Jeg snakker om sko som er vonde i løpet av det første minuttet på foten. Jeg liker hælsko, men kravet er at de er gode.

Gjest Nickløsheletida

''Det å lide for skjønnheten er tydeligvis ikke noe dolere er opptatt av jfr denne tråden;) (bortsett fra elextra, som er på samme bølgelengde som meg)''

Det er ikke alle som synes at det er så skjønt å se lidende jenter som vakler avgårde i skyhøye hæler.

Man må ihvertfall kunne greie å gå med det og man bør holde seg edru, ellers blir det enda mindre skjønt:-)

Sko du bruker på jobb er sko jeg kunne ha brukt på fest.

''Sko du bruker på jobb er sko jeg kunne ha brukt på fest.''

Enig. Jeg synes ikke de ubehagelige skoene nødvendigvis er penere heller. Det er definitivt ikke pent om man må ta av seg skoene og gå rundt i strømpelesten etter noen timer med fest ;)

Gjest Nickløsheletida

''Sko du bruker på jobb er sko jeg kunne ha brukt på fest.''

Enig. Jeg synes ikke de ubehagelige skoene nødvendigvis er penere heller. Det er definitivt ikke pent om man må ta av seg skoene og gå rundt i strømpelesten etter noen timer med fest ;)

''Jeg synes ikke de ubehagelige skoene nødvendigvis er penere heller.''

Jeg synes heller ikke det er penere. Tvert i mot :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...