Gå til innhold

Får ikke bli venn på Facebook

Anbefalte innlegg

Hunden til broren min har sin egen profil på Facebook.

Jeg har prøvd å legge hunden til som venn, men ikke fått noen respons fra den.

Jeg vil ikke aldri mer gå tur med hunden deres, siden den ikke vil legge meg til på Facebook. Egentlig bør jeg vel slutte å snakke med broren min heller, og ihvertfall ikke invitere ham i min bursdag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372210-f%C3%A5r-ikke-bli-venn-p%C3%A5-facebook/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fytterakkern! Er ikke dette en solid fornærmelse så vet ikke jeg! Du kan ikke godta noe slikt. Ærlig talt..

Det kunne vært verre, da. Tenk om den hadde adda deg og så slettet deg like etterpå? Det skjedde meg for en tid tilbake. Jeg adda Jesus Christ, og han tok imot meg. Halleluja, jeg er inne, tenkte jeg. To uker etterpå hadde han fjernet meg. Jesus elsker alle barna, men ikke meg, nei. :/

Annonse

Synes du skal ha litt forståelse for at det er vanskelig å treffe tastaturet med store poter. Ergo sikkert bare en misforeståelse.

Ærlig talt, morsan! Har bikkja greid å opprette profil, så greier h*n også å trykke på å akseptere en venneforespørsel. Hadde det derimot vært snakk om sletting fra vennelista, så skulle jeg gått med på at det kunne dreie seg om et feil potetrykk.

Ærlig talt, morsan! Har bikkja greid å opprette profil, så greier h*n også å trykke på å akseptere en venneforespørsel. Hadde det derimot vært snakk om sletting fra vennelista, så skulle jeg gått med på at det kunne dreie seg om et feil potetrykk.

Leste potet-trykk der først ;-)

Annonse

Godt jeg ikke er den eneste som synes det som skjer på Facebook setter standarden for vennskap! :P

Facebook er stedet ! De beste Facebook vennene mine er folk jeg aldri har møtt, jeg er så lei av å være forpliktet til å *like* barn bader, " i dag hadde jeg pølse til middag", " julegavene i boks"

Virkelige liv er bare skrot. Facebook er bra

Facebook er stedet ! De beste Facebook vennene mine er folk jeg aldri har møtt, jeg er så lei av å være forpliktet til å *like* barn bader, " i dag hadde jeg pølse til middag", " julegavene i boks"

Virkelige liv er bare skrot. Facebook er bra

Jepp! Agree ;)

Jeg synes det aller beste med FB er å sjekke hva folk skal ha til middag og sånt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...