Hushjelpen Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 Noen som har vært der før? Hva er det som skjer i Tivoliet? Er det boder med julepynt og julemat? Noe annet gøy? Vi skal en helgetur dit i slutten av November, på julecruise med stopp i Tivoliet. Kan man betale med kort i bodene der tro, eller kun danske penger? Vi gleder oss! 0 Siter
laban Skrevet 12. november 2011 Skrevet 12. november 2011 De aller fleste attraksjonene (karusellene) er åpne. Det er mange boder med utsalg fra de store aktørene i København. God kvalitet og fin stemning - og et stort fyrverkeri ved stengetid. Betalingsordning husker jeg ikke. Men jeg skulle tro at de strekker seg ganske langt for å få folk til å handle :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 Jeg var der i november for endel år siden. Tivoli var nydelig julepyntet med massevis av boder som solgte juleting. Flere restauranter var åpne, og noen av karusellene. Utrolig stemningsfullt - og særlig på kvelden! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.