Gjest SevenUp Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 Jeg bruker You Tube bare når noen sender meg en "ferdig" videosnutt, men i går var det en snutt jeg veldig gjerne ville se, men for å få tilgang til den måtte jeg melde meg inn. OK, så gjorde jeg det. Men et eller annet sted i prosessen har jeg svart feil, det har ført til at min måte å komme meg på nett nå, er via den digre Googlesiden, i stedet for IE og Online. Jeg har nmå kasta bort en lang morgen med å prøve å komme meg tilbake, dvs få vekk Googlestartsiden, men det er pokker ta meg umulig! Er det noen som har peil på et så enkelt spørsmål for noen men ikke for meg? 0 Siter
Gjest Palene Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 Åpne Internet Explorer. Gå til den siden du vil ha som startside. Klikk på Verktøy (det tannhjulet helt oppe til høyre i Internet Explorer). Velg Alternativer for internett. Velg fanen Generelt. Velg Bruk gjeldende. 0 Siter
Gjest SevenUp Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 Åpne Internet Explorer. Gå til den siden du vil ha som startside. Klikk på Verktøy (det tannhjulet helt oppe til høyre i Internet Explorer). Velg Alternativer for internett. Velg fanen Generelt. Velg Bruk gjeldende. It's done - takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.