Gå til innhold

kopiere bilder?

Anbefalte innlegg

Gjest gla` i bilder
Skrevet

Hei.

Brudd her hjemme, og vi begge vil ha bilder. Dessverre er de kun fremkalt - ikke lagret på pc eller noe annet. Går det å kopiere fra selve bildene i en fotobutikk?

Skrevet

De må scannes om du ikke har negtiver, begge deler kan gjøres i fotobutikk. Merk at de som gjør det kan være sløve, jeg har brukt mange timer på å bearbeide bilde fra kunder som har brukt fotoknudsen.

Skrevet

Det blir best fra negativer. Men ellers ingen problem. Vet ikke om du kan vurdere å kjøpe en bedre fotoskanner selv og forsøke selv også.

Gjest gla `i bilder
Skrevet

De må scannes om du ikke har negtiver, begge deler kan gjøres i fotobutikk. Merk at de som gjør det kan være sløve, jeg har brukt mange timer på å bearbeide bilde fra kunder som har brukt fotoknudsen.

Ok, takk for svar. Da får jeg sjekke det ut. Håper det ikke er altfor dyrt og at resultatet blir bra!

Skrevet

Ok, takk for svar. Da får jeg sjekke det ut. Håper det ikke er altfor dyrt og at resultatet blir bra!

Regn med ca 5 kr pr bilde. Evt gjør som andre sa, kjøp en god scanner til 1000-2000 og gjør det selv :)

Skrevet

Har dere ikke skriver med scannerfunksjon? Jeg har en HP photosmart (?) ettellerannet og den er kjempeenkel å scanne bilder på og det blir veldig bra. Kan scanne direkte til minnepinne f.eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...