Gå til innhold

hva gjør du når noen sårer deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tør ikke ta det opp for det gjør saken verre

Ja som Elextra må jeg også påpeke at det handler såklart om hvem dette gjelder. Om det er nær relasjon eller om det er en "bekjent", om sistnevnte er tilfelle blir svaret -who cares.

Du sier dessverre litt for lite til at det er mulig å gi deg et utfyllende og ok svar.

Gjest newjersey

Jeg tenker på hendelsen om og om igjen til jeg omtrent blir skrullete av det...og irriterer meg GRØNN. Jeg har ei bestemor som måtte (for 100 gang) idag igjen måtte kommentere hvor udressert hun synes hunden min er. Og i forhold til en vi hadde før, som var øyenstenen hennes. Ingen hund har kunnet måle seg med den uansett. Og dette måtte hun begynde med forann kjæresten min som har møtt henne bare noen få ganger tidligere. Det er akkurat som hun prøver å drite meg ut og få hunden min til å framstå som en fiasko, når han egentlig er alt annet enn dette. Min far elsker hunden min og det var han som eigde den tidligere øyenstenen hennes...så man kan jo begynde å lure på hvem som egentlig er problemet. Dette er litt terapi for meg. For jeg holder på å klikke i vinkel på den dama.

Annonse

Gjest redd og tar avstand

Ja som Elextra må jeg også påpeke at det handler såklart om hvem dette gjelder. Om det er nær relasjon eller om det er en "bekjent", om sistnevnte er tilfelle blir svaret -who cares.

Du sier dessverre litt for lite til at det er mulig å gi deg et utfyllende og ok svar.

Hun har betydd mye for meg. Jeg tok opp noe som hun kanskje feiltolket. Hun trodde ikke helt på det jeg sa men jeg var ærlig.

Hun har betydd mye for meg. Jeg tok opp noe som hun kanskje feiltolket. Hun trodde ikke helt på det jeg sa men jeg var ærlig.

Noe sier meg at du skyr konfrontasjoner :-) kanskje ikke skyr men blir redd og trekker deg bort. Har du mail adressen hennes? Av og til kan det være langt enklere å bruke litt tid på å skrive en mail og få forklart litt, fremfor å stotre seg gjennom en konfrontasjon face to face. Ikke gi opp enda, dere har vært venner, gi henne en mail hvor du forklarer litt av hvordan du ser på dette og hør hva hun sier. Kan det være en løsning?

Jeg trekker meg også gjerne unna. Skulle ønske jeg var flinkere til å konfrontere...

Jeg vet at konsekvensene blir negative om jeg tar det opp. Det var det som skjedde også, derfor kan jeg ikke ta det opp. Jeg tør ikke så jeg må heller ha det vondt.

Noe sier meg at du skyr konfrontasjoner :-) kanskje ikke skyr men blir redd og trekker deg bort. Har du mail adressen hennes? Av og til kan det være langt enklere å bruke litt tid på å skrive en mail og få forklart litt, fremfor å stotre seg gjennom en konfrontasjon face to face. Ikke gi opp enda, dere har vært venner, gi henne en mail hvor du forklarer litt av hvordan du ser på dette og hør hva hun sier. Kan det være en løsning?

Kan ikke lenger stole på noen så jeg lar det være og holder meg unna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...