Gå til innhold

Sende pakke til USa

Gjest Noen som har peil på dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Noen som har peil på dette?

Jeg skal sende en pakke til USA, hvordan gjør jeg for å kunne følge med på hvor pakken blir av. Sporingen på en vanlig utenlandspakke stopper i norge, er det noen måte man kan sende den som rekommandert? Kanskje DHL er en løsning? Dette er en julegave som jeg skal sende i beg av neste uke og i fjor ble pakken nesten borte, det tok 9 uker å finne den på et postkontor, posten i usa hadde surret den bort, unødvendig å si jeg gjerne vil unngå det i år. Noen som har erfaring med DHL eller andre bringefirmaer (ikke minst priser?)? Det gjelder altså en pakke, den er ikke stor men veier ca 7 kg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372265-sende-pakke-til-usa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...