yqax Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Hei Jeg er en ung dame på 21år. veier 70kg og ønsker å gå ned i vekt. Veide 65kg før jeg ble gravid men etter graviditeten gikk jeg opp til 70kg. Har trent i 4 mnd nå og spiser normalt og forholdsvis sunt.(lar meg spise lit godteri i helgene) på disse mnd har jeg kun gått ned 1 kilo! er veldig fortvilet. får ingen resultater. Trener utholdenhet og styrke 3 ganger i uken. hver treningsøkt varer i 1 1/2 time. skjønner ikke hva jeg gjør galt. teller kalorier å der er jeg oppe på 1500 om dagen og forbrenner 500kalorier ++ på hver treningsøkt. Har en veldig stressende tilværelse kan det ha noe med saken og gjøre? Har du noen gode råd til hva jeg kan gjøre for å gå ned i vekt? Er det slik at det er vanskeligere for dem som har vært gravid å gå ned i vekt? Gir snart opp! Jeg vet det tar tid for å nå sitt mål, men det må være noe som ikke stemmer når jeg kun har gått ned en kilo på 4 mnd? Mvh Fortvilet dame 0 Siter
Gjest grevela Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Det kan hende ditt stoffskifte etter graviditet er forbigående noe lavt. Dette kan vanskliggjøre vektnedgang. 0 Siter
Gjest det har hjelpt meg! Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 La være å spise noe som helst etter kl 7 om kvelden.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.