Gå til innhold

Grisk?

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt utsatt for incest, voldtekt og mishandling. Tre ulike menn. Fått erstatning tre ganger fra staten.

Nå viser det seg at det finne en erstatning for barn som led overgrep i barnehjem. Jeg våknet om natten at MrS dro av meg trusen, la hånden over munnen min og sa alt ville gå bra. Første gang hadde jeg på en rød truse med hvite hjerter. Jeg følte det var min skyld som 12 åring å ha på en så utfordrende truse.

MrS kom jevnlig om natten de neste to årene. Jeg sa fra til personalet, men det ble ikke journalført som annet anne at "pasienten virker særdeles seksuelt aktiv. Ref. Den eldre mannen som hun hadde forhold til"

Den "eldre mannen" jeg hadde forhold til var når jeg var 12 og han ble dømt for incest med meg.

Er jeg grisk som søker enda en erstatning?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372301-grisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...