Gjest Zyprexus Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Er skriften på forumet blitt mye mindre? Har problem med å lese den. Må tenke litt på oss svaksynte. 0 Siter
Sør Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Hold nede Ctrl-tasten og trykk på + samtidig. (Ctrl og - for å gå tilbake, og Ctrl og 0 for reset til normal størrelse) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Zyprexis Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Hold nede Ctrl-tasten og trykk på + samtidig. (Ctrl og - for å gå tilbake, og Ctrl og 0 for reset til normal størrelse) Med vennlig hilsen Du svarte ikke på det jeg spurte om. Er fult klar over at jeg kan forstørre den i nettleseren, men ønsker å vite om skriften her virkelig er blitt mindre. Ønsker ikke å drive å forstørre skriften. 0 Siter
Sør Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Du svarte ikke på det jeg spurte om. Er fult klar over at jeg kan forstørre den i nettleseren, men ønsker å vite om skriften her virkelig er blitt mindre. Ønsker ikke å drive å forstørre skriften. Nei, jeg tror skriften er den samme, men poenget var at 99% av folk som spør om slikt har trykket på Ctrl og - ved en feiltagelse. Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Nei, den er likedan som den alltid har vært. 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 Jeg har i hvert fall ikke tenkt over at det har blitt noen endringer på skriftstørrelsen her inne, men jeg har hele tiden 125% størrelse, fordi jeg synes det er mindre belastende for øynene da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.