Gå til innhold

Hva har du på bena inne hjemme?

Anbefalte innlegg

I det siste syns jeg at jeg så ofte får vondt i bena når jeg bruker sko, nesten samme hvilke sko jeg bruker, unntatt joggesko.

Jeg går alltid i sokkelesten eller barbent inne hjemme. Noen påstår at man "ødelegger" føttene av å gå så mye barbent/sokkelest. At man bør bruke en type helsesko/slippers mest mulig når man er hjemme.

Hva gjør dere? Og er det noen som har gode forslag til type slippers? Såkalte husmorhelsesko eller vanlige adidasslippers ser jo så harry ut...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372314-hva-har-du-p%C3%A5-bena-inne-hjemme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går nesten alltid med noe på beina inne, har relativt "kalde" gulv (laminat). Går mye med crocs, med eller uten sokker. Når jeg skal "arbeide" inne har jeg som regel ordentlige joggesko på meg. Varierer ellers med ulltøfler.

Hvorvidt fottøyet klassifiseres som "harry" hjemme i mitt eget hus kunne ikke interessere meg mindre. Her er det komfort som gjelder :)

Annonse

Har kjøpt noen FitFlop "klogger" som jeg bruker inne nå om vinteren. Skulle egentlig bruke dem på jobb, men synes de er litt for dyre til det...

Egentlig er det ikke nødvendig med sko inne, vi har varmekabler i alle rom unntatt soverommene, men spesielt sokker av ull eller ullblanding virker som magneter på hundehår, som så tetter avløpet fra vaskemaskinen (ikke spør hvordan jeg vet det...).

Jeg innbilder meg at evolusjonen har utstyrt meg med den beste redskapen for mobilitet, og bruker følgelig ikke noe som helst så lenge jeg kan unngå det.

Ute når det er kaldt har man gode sko, og er det kaldt generellt, raggiser. Men det har aldri falt meg inn at man burde bruke sko inne for å ikke få vondt i føttene?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...