Gå til innhold

Hva har du på bena inne hjemme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg går som regel barføtt om sommeren, og med ullsokker om vinteren.

Har tidligere brukt litt mer husmorsko-lignende sko, men da med rem bak hælen. Slike plastslippers/Addidas kunne jeg aldri brukt - det er da badesko?

''Har tidligere brukt litt mer husmorsko-lignende sko, men da med rem bak hælen. Slike plastslippers/Addidas kunne jeg aldri brukt - det er da badesko?''

*knegg* - skulle dine "husmorsko" høres bedre ut?

Annonse

''Har tidligere brukt litt mer husmorsko-lignende sko, men da med rem bak hælen. Slike plastslippers/Addidas kunne jeg aldri brukt - det er da badesko?''

*knegg* - skulle dine "husmorsko" høres bedre ut?

Snakker ikke om utseende her, men hva som er praktisk og trygt. Da jeg hadde b-perm og gikk og bar baby mye, gikk jeg ofte med sko som satt godt på foten, og altså med rem over hælen. Vi har trapper i huset, og jeg ville ikke gli i trappa med baby.

Plastflipflops fremstår for meg som noe av det skumleste man kan gå i dersom man gjør mer enn bare å subbe rundt, og dessuten kan jeg ikke fordra å ha føttene i plastsko.

Gjest luftslott

Sokker, og ullsokker eller tovede tøfler om det er skikkelig kaldt. Tar på meg crocs om jeg skal ned i kjelleren eller ut til postkassa, men bruker aldri dem inne.

Med mindre man er plattfot eller noe sånt, er føttene perfekt laget til jobben sin så sko trenger man ikke inne:-)

Spesielt syns jeg det er dumt med de som absolutt skal ha på babyen sko hele tiden, de trenger å bli vant til å balansere og bruke føttene sine!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...