Gå til innhold

Tiden før mobil

Gjest Greit å ha også da men...

Anbefalte innlegg

Gjest Greit å ha også da men...

Av og til så savner jeg tiden før mobilen kom. Nå forventes det at man skal være tilgjengelig hele tiden. I middagstid og leksetid her i huset så setter vi begge mobil på lydløs. Vil jo ha en fredelig middag med barna og tid til å hjelpe med lekser. Men i går på en halvtime hadde jeg fått 3 melding og ett ubesvart anrop fra en person. Og mannen min fikk 2 melding i samme tiden fra den personen som sendte melding til meg. Var det noe livsviktig? Nei... skulle bare spørre om han kunne komme innom å låne data i 5 minutt. Og må da bare si at denne personen ikke har barn. Flere som savner tiden før?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372340-tiden-f%C3%B8r-mobil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Private samtaler

Både og :)

Hadde vært greit om folk, inkludert fruen kunne skjønne når jeg sier "tar jeg ikke tlf, send en sms". Jeg nekter å være tilgjengelig for alle, hele tiden. Hater å prate i telefonen om bulldhit. send sms :)

Noen ganger blir jeg flau på andre sine vegne når de snakker i mobil på buss osv. I dag satt en voksen mann å diskuterte med fruen om at hun hadde brukt for mye penger. Flaut...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372340-tiden-f%C3%B8r-mobil/#findComment-3258044
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...