Gå til innhold

Sibirkatter

Anbefalte innlegg

''Hva med oss i familien? Katten kan da få det fin-fint et annet sted.''

Omplasserings-stedene for katter flommer over. Det er ikke nødvendig å tilføre disse enda flere dyr.

Skjønt - en sibirkatt vil det neppe være noe problem å få solgt igjen vil jeg tro. Allikevel synes jeg ikke noe om dette med kjøpe et dyr (katt eller hund) og teste om man er allergisk for så å måtte gi den fra seg igjen.

''Skjønt - en sibirkatt vil det neppe være noe problem å få solgt igjen vil jeg tro. Allikevel synes jeg ikke noe om dette med kjøpe et dyr (katt eller hund) og teste om man er allergisk for så å måtte gi den fra seg igjen.''

Jeg kjøper ikke en sibirkatt fordi den er en rasekatt, jeg kjøper den fordi vi ikke kan ha en "vanlig" katt. Ergo ville jeg heller ikke ha solgt den videre, men gitt den til noen jeg visst ville gi den et bra sted å være.

Det går altså an å testbesøke et hjem med sibirkatt for noen timer, men det vil jo ikke teste allergien for langtidsvirkningene. Derfor må jeg vite at jeg har en backupløsning med noen jeg kjenner som kan overta den dersom det ikke skulle funke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372345-sibirkatter/page/3/#findComment-3258411
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

16

• Dorthe

7

• annegunn

3

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...