Gjest Biopeis til jul Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 isåfall, kan du gi meg noen tips/triks/råd, osv? Er du fornøyd? Pris? Noe jeg bør være obs på i valg av dette? Vil gjerne ha en innvendig :-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Vi har biopeis men har bare brukt den et par ganger på 2 år Den er utrolig stilig , men den er bare til kos. Gir ikke fryktelig mye varme. 0 Siter
Gjest Biopeis til jul Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Vi har biopeis men har bare brukt den et par ganger på 2 år Den er utrolig stilig , men den er bare til kos. Gir ikke fryktelig mye varme. Nei var det jeg tenkte. Ble litt redd når jeg så hele greia hadde eksplodert i noen artikler, holder meg til varmovn enn så lenge til jeg blir rik og kan kjøpe ørten peiser :-P 0 Siter
meg__123! Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Nei var det jeg tenkte. Ble litt redd når jeg så hele greia hadde eksplodert i noen artikler, holder meg til varmovn enn så lenge til jeg blir rik og kan kjøpe ørten peiser :-P Grunnen til at det eksploderte var nok pga de fylte på sånn væske når peisen var varm. Jeg syns det er utrolig stilig med biopeis jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.