Gå til innhold

Overdramatisering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger tynt an siden jeg av og til bare lurer den inn når Sheila sover. Det er en selvfølgelig rett jeg har. Hvilke forhold lever folk i dersom man må spørre pent om man kan få seg noe?

Skal jeg bli fornærmet dersom hun trer seg nedpå en nattereksjon?

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nick

9

• PieLill

5

• Bookworm

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men den er ikke helt stiv nå. Er litt lei av å "kjempe" mot systemet for det er jo alltid noe. Er så lei...

Men det er bra du får fysioterapeut og gjør øvelser, da blir det sikkert bra. Masse lykke til :-)

Er det dette man kaller en tread drift?

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg ligger tynt an siden jeg av og til bare lurer den inn når Sheila sover. Det er en selvfølgelig rett jeg har. Hvilke forhold lever folk i dersom man må spørre pent om man kan få seg noe?

''Jeg ligger tynt an siden jeg av og til bare lurer den inn når Sheila sover. Det er en selvfølgelig rett jeg har. Hvilke forhold lever folk i dersom man må spørre pent om man kan få seg noe?

Skal jeg bli fornærmet dersom hun trer seg nedpå en nattereksjon?''

Det blir jo noe annet. Du vet at dette er ok for kona di. Hadde du derimot gjort dette hvis hun var nyoperert og full av smerter, hadde du været en drittsekk. Du ser vel forskjellen?

Skrevet

En domstol ville neppe dømt ham.

Det betyr ikke at handlingen ikke kan oppleves som et grovt overgrep og gi samme reaksjonsmønster som ved overgrep som juridisk ville blitt sett på som overgrep.

Man kan ikke bedømme graden av overgrep bare basert på hvor mye motstand hun gjorde. Fysisk og psykisk styrkeforhol dem imellom i den aktuelle situasjonen er vel så viktig.

Hun var nyoperert, omtumlet av narkose og smertestillende. Dessuten hadde hun nok erfaring med at han aldri ville slutte å gnåle før hun gav etter. Han maste i to timer.

Summen av press og missbruk av psykisk og fysisk overlegenhet, gjør at jeg ikke synes hun overdramatiserte ved å kalle det voldtekt. Selv om en annen kvinne kanskje hadde tålt det bedre og ikke definert det som voldtekt.

At den som aller mest burde respektert henne og tatt vare på henne i den sårbare situasjonen som nyoperert, i stedet kastet seg over henne som et dyr, er selvsagt skjerpende.

Det finnes grader av ran og grader av voldtekt. Man har lov til å kalle det et ran når man blir frastjålet 5000,- kroner selv om andre har blitt ranet for millioner.

Det må også være lov å kalle noe for voldtekt selv om andre har opplevd langt verre og grovere voldtekter.

mvh

Gjest Dr.Phil- i dag
Skrevet

Er dette ironi?

Gjest Dr.Phil- i dag
Skrevet

Er det dette man kaller en tread drift?

Hva mener du?

Gjest Hulderen
Skrevet

Det var en tilsvarende sak her på dol for en tid tilbake. En bruker mente at hun var voldtatt og fått store psykiske plager etterpå fordi hun våknet av at ektemannen hadde sex med henne.

Skrevet

Det betyr ikke at handlingen ikke kan oppleves som et grovt overgrep og gi samme reaksjonsmønster som ved overgrep som juridisk ville blitt sett på som overgrep.

Man kan ikke bedømme graden av overgrep bare basert på hvor mye motstand hun gjorde. Fysisk og psykisk styrkeforhol dem imellom i den aktuelle situasjonen er vel så viktig.

Hun var nyoperert, omtumlet av narkose og smertestillende. Dessuten hadde hun nok erfaring med at han aldri ville slutte å gnåle før hun gav etter. Han maste i to timer.

Summen av press og missbruk av psykisk og fysisk overlegenhet, gjør at jeg ikke synes hun overdramatiserte ved å kalle det voldtekt. Selv om en annen kvinne kanskje hadde tålt det bedre og ikke definert det som voldtekt.

At den som aller mest burde respektert henne og tatt vare på henne i den sårbare situasjonen som nyoperert, i stedet kastet seg over henne som et dyr, er selvsagt skjerpende.

Det finnes grader av ran og grader av voldtekt. Man har lov til å kalle det et ran når man blir frastjålet 5000,- kroner selv om andre har blitt ranet for millioner.

Det må også være lov å kalle noe for voldtekt selv om andre har opplevd langt verre og grovere voldtekter.

mvh

''Hun var nyoperert, omtumlet av narkose og smertestillende. Dessuten hadde hun nok erfaring med at han aldri ville slutte å gnåle før hun gav etter. Han maste i to timer.''

Maste han etter et knull til sin nyopererte kone og det i to timer selv om hun sa nei?! Jeg hadde skilt meg snarest.

Gjest Dr.Phil- i dag
Skrevet

mvh

''Det finnes grader av ran og grader av voldtekt''

Ja det er sant, det finnes grader av alt.

Skrevet

''Jeg ligger tynt an siden jeg av og til bare lurer den inn når Sheila sover. Det er en selvfølgelig rett jeg har. Hvilke forhold lever folk i dersom man må spørre pent om man kan få seg noe?

Skal jeg bli fornærmet dersom hun trer seg nedpå en nattereksjon?''

Det blir jo noe annet. Du vet at dette er ok for kona di. Hadde du derimot gjort dette hvis hun var nyoperert og full av smerter, hadde du været en drittsekk. Du ser vel forskjellen?

Hun var sikkert lastet opp med dop, så det var nok ikke så himla galt. Men, jo, jeg ser en liten forskjell her.

Skrevet

Hvis en er så heldig at en er kjempesexy, må en bare finne seg i at partneren hele tilden er vill og gal etter en :-)

Skrevet

''Hun var nyoperert, omtumlet av narkose og smertestillende. Dessuten hadde hun nok erfaring med at han aldri ville slutte å gnåle før hun gav etter. Han maste i to timer.''

Maste han etter et knull til sin nyopererte kone og det i to timer selv om hun sa nei?! Jeg hadde skilt meg snarest.

''Maste han etter et knull til sin nyopererte kone og det i to timer selv om hun sa nei?! Jeg hadde skilt meg snarest.''

Jeg har også problemer med å forestille meg hvordan jeg skulle levd med en slik mann. Har hatt en del operasjoner...

mvh

Skrevet

Det var en tilsvarende sak her på dol for en tid tilbake. En bruker mente at hun var voldtatt og fått store psykiske plager etterpå fordi hun våknet av at ektemannen hadde sex med henne.

Da er det noe galt med vedkommende, alternativt forholdet hun lever i.

Jeg har aldri fått noen klager, og jeg skjønner ærlig talt ikke at dette kan være et problem. Om jeg skulle ta med ei one night stand hjem, og så starte runde nummer to etter at hun hadde sovnet, da ville det vært et overgrep.

Ikke når men lever i et forhold.

Gjest Dr.Phil- i dag
Skrevet

Hvis en er så heldig at en er kjempesexy, må en bare finne seg i at partneren hele tilden er vill og gal etter en :-)

Er jo en måte å se det på :-)

Men sex med partener skal vel ikke føles som et overgrep?

Da er det jo bare moro for en av dem.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Hun var sikkert lastet opp med dop, så det var nok ikke så himla galt. Men, jo, jeg ser en liten forskjell her.

Så det er bare å dope seg tilstrekkelig og kjøre på?

Skrevet

Det er da en kompliment!

Skrevet

Så det er bare å dope seg tilstrekkelig og kjøre på?

Nei, man må dope partneren og deretter kjøre på.

Hehe, denne diskusjonen begynner å bli bisarr!

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''må en bare finne seg i at partneren hele tilden er vill og gal etter en ''

Partneren må faktisk finne seg i å holde seg unna når en er nyoperert og full av smerter. Hva slags glede har en mann av å ligge med en dame som opplever det som en lidelse?

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Nei, man må dope partneren og deretter kjøre på.

Hehe, denne diskusjonen begynner å bli bisarr!

''Hehe, denne diskusjonen begynner å bli bisarr!''

Enig:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...