mrxx Skrevet 19. november 2011 Skrevet 19. november 2011 Ok, det kan jeg godt Hadde vært artig, vi skal sørge for at dere har det bra:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. november 2011 Skrevet 19. november 2011 ''Så da tar vi E6 og etter 1,5 time så bare spør vi etter mrxx som har spa ;)'' Omtrent noe sånt,nærmere info kommer, jeg er bare litt tidlig ute med invitasjonen, men den kommer:-) Det er bra for jeg tror kanskje jeg ville hatt litt vanskelig med å finne fram etter den beskrivelsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. november 2011 Skrevet 19. november 2011 Hadde vært artig, vi skal sørge for at dere har det bra:-) Det tviler jeg ikke et øyeblikk på ) 0 Siter
mrxx Skrevet 19. november 2011 Skrevet 19. november 2011 Det er bra for jeg tror kanskje jeg ville hatt litt vanskelig med å finne fram etter den beskrivelsen Hehe, ja jeg skjønner i grunnen det, men det er svært enkelt å finne og kjøre hit i fra deg, så det skal vi ordne:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.