Gå til innhold

Glad i deg, mammaen min <3

Anbefalte innlegg

Gjest Livet er skjørt
Skrevet

Jeg besøkte deg kvelden før jeg får beskjed om å komme fordi du ikke vil til legen. Jeg overtaler deg. Ambulansen kommer. Du har nyresvikt men er likevel så normal at de vurderer å ikke ta deg med. Plutselig blir du helt borte for oss. Du våkner og er skjev i ansiktet. Lam i armen. Du klarer ikke si noe. Du er forvirret.

På vei til sykehuset i full fart og blålys. Du kobles til en masse sjanger.

Er dette virkelig, eller på tv?

Du er totalt forandret på få sekunder. Det gjør så vondt. Du blir funksjonshemmet og kommer sannsynligvis aldri hjem sier legene.

Det gjør så vondt å se deg sånn. I verste fall er du ikke her mer. Dagene er spente.

Hjerneslag er en grusom sykdom.

Skrevet

Min far ramlet om med slag, og greide ikke krabbe bort til telefonen en gang.

3 dager senere spaserte han ut av sykehuset. Alt er mulig.

Gjest Livet er skjørt
Skrevet

Min far ramlet om med slag, og greide ikke krabbe bort til telefonen en gang.

3 dager senere spaserte han ut av sykehuset. Alt er mulig.

Godt.

Omtrent det samme med min mor - de to første gangene.

Nå er ikke legene særlig optimistiske.

Men likevel - takk.

Gjest klemzzzzzzzzzz
Skrevet

Uffa, føler med deg... begynte å tenke på mammaen min, så vital og levende nå, men livet er skjørt, plutselig kan sykdom ramme...

en må bare nyte hver dag en kan sammen.

Men ikke tenk det verste nå, mange har kommet seg etter slag, og de er flinke nå til dags med å behandle slagrammede, det viktige er å komme raskt til behandling.

Nabokona fikk slag, men hun klarte å komme seg, nå er hun avhengig av en krykke, men er ellers ganske fin, samme med en kollega av meg, litt skjev i ansiktet, men ellers fin..

Så hold håpet oppe.... Krysser fingrene for moren din.

Gjest Livet er skjørt
Skrevet

Uffa, føler med deg... begynte å tenke på mammaen min, så vital og levende nå, men livet er skjørt, plutselig kan sykdom ramme...

en må bare nyte hver dag en kan sammen.

Men ikke tenk det verste nå, mange har kommet seg etter slag, og de er flinke nå til dags med å behandle slagrammede, det viktige er å komme raskt til behandling.

Nabokona fikk slag, men hun klarte å komme seg, nå er hun avhengig av en krykke, men er ellers ganske fin, samme med en kollega av meg, litt skjev i ansiktet, men ellers fin..

Så hold håpet oppe.... Krysser fingrene for moren din.

Takk..

Ta vare på hver dag som om den var den siste..

Det er mange ting jeg gjerne skulle gjort og som det aldri ble noe av. Men jeg var der for henne da hun trengte meg. Det er jeg glad for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...