morsan Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Helt utrolig at disse juletrekulene ikke har gått i stykker! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30888152 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 De hadde nok ikke holdt lenge hjemme hos oss er jeg redd - kanskje en jul.... 0 Siter
laban Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Jeg fikk opp "juletekanner" på den linken...? Gadd ikke søke etter kuler. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Jeg fikk opp "juletekanner" på den linken...? Gadd ikke søke etter kuler. Er ikke julekuler et samlebegrep på alskens dilldall i snor som henges på et juletre da ? ;-) 0 Siter
Kalevaala Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Utrolig at de tynne, skjøre tutene ikke har knekt! 0 Siter
laban Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Er ikke julekuler et samlebegrep på alskens dilldall i snor som henges på et juletre da ? ;-) Jo, det stemmer sikkert. Jeg så ikke ordentlig på toppen, så jeg oppfattet ikke at de var til juletreet. Jeg forbinder absolutt ikke kanner med juletrær, men det var jo en kreativ idé. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Jo, det stemmer sikkert. Jeg så ikke ordentlig på toppen, så jeg oppfattet ikke at de var til juletreet. Jeg forbinder absolutt ikke kanner med juletrær, men det var jo en kreativ idé. Sant det, tekanner er ikke jul for meg heller. Men min bestemor hadde julefugler. Fugler er vel heller ikke så julete i utgangspunktet, men jeg forbinder dem med jul fordi jeg er vokst opp med dem. Hun som la ut dette bildet kaller det farmorfugler :-) http://2.bp.blogspot.com/_Srqe6kqnvq4/TQyIShG5zaI/AAAAAAAABRI/E5SRIO0grfM/s320/Juletre%2Bfarmorfugl.JPG 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Jeg hadde ikke tort å ta en sånn engang tror jeg. Men jeg skjønner ikke helt hva tekanner har på juletreet å gjøre... 0 Siter
morsan Skrevet 18. november 2011 Forfatter Skrevet 18. november 2011 Jeg fikk opp "juletekanner" på den linken...? Gadd ikke søke etter kuler. Men de har sånn dings på toppen der man fester dings til å henge de opp på treet :-) 0 Siter
morsan Skrevet 18. november 2011 Forfatter Skrevet 18. november 2011 Er ikke julekuler et samlebegrep på alskens dilldall i snor som henges på et juletre da ? ;-) Jo, det skulle jeg mene :-) Vi har ikke tekanner, og jeg synes ikke de i linken var spesielt pene, men jeg antar at de er ganske små og det er nærmest et under at de tynne kannetutene har overlevd. 0 Siter
morsan Skrevet 18. november 2011 Forfatter Skrevet 18. november 2011 Jeg hadde ikke tort å ta en sånn engang tror jeg. Men jeg skjønner ikke helt hva tekanner har på juletreet å gjøre... ''Men jeg skjønner ikke helt hva tekanner har på juletreet å gjøre...'' Det er jo skikkelig julete!! ;-) Ordspill til side - ikke min favoritt de kulene der, men jeg har bl a sopp på treet, og det er vel ikke så veldig julete det heller. 0 Siter
laban Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Men de har sånn dings på toppen der man fester dings til å henge de opp på treet :-) Ja, jeg så det etter hvert. Dessuten ville vel egne tekanner bare til julebruk vært litt drøyt før i tiden. Nå finnes det jo egne julegreier for de fleste formål. 0 Siter
morsan Skrevet 18. november 2011 Forfatter Skrevet 18. november 2011 Ja, jeg så det etter hvert. Dessuten ville vel egne tekanner bare til julebruk vært litt drøyt før i tiden. Nå finnes det jo egne julegreier for de fleste formål. Sant nok :-) 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Sant det, tekanner er ikke jul for meg heller. Men min bestemor hadde julefugler. Fugler er vel heller ikke så julete i utgangspunktet, men jeg forbinder dem med jul fordi jeg er vokst opp med dem. Hun som la ut dette bildet kaller det farmorfugler :-) http://2.bp.blogspot.com/_Srqe6kqnvq4/TQyIShG5zaI/AAAAAAAABRI/E5SRIO0grfM/s320/Juletre%2Bfarmorfugl.JPG Sånne julefugler hadde vi på juletreet da jeg var barn. Jeg tror moren min har dem enda. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Sant det, tekanner er ikke jul for meg heller. Men min bestemor hadde julefugler. Fugler er vel heller ikke så julete i utgangspunktet, men jeg forbinder dem med jul fordi jeg er vokst opp med dem. Hun som la ut dette bildet kaller det farmorfugler :-) http://2.bp.blogspot.com/_Srqe6kqnvq4/TQyIShG5zaI/AAAAAAAABRI/E5SRIO0grfM/s320/Juletre%2Bfarmorfugl.JPG Sånne fugler har mamma på treet :-) Koselig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.