Gå til innhold

Kapselmaskin

Anbefalte innlegg

Gjest kaffedama :D
Skrevet

Hvilken anbefaler dere? Jeg vil ha den mest som "pynt", men drikker en kopp nå og da og vil ha mulighet til å lage te og kakao i tillegg til kaffe, både vanlig og disse jålekaffene...

så en best i test på tv2 i går, men jeg vil

enten ha dolce gusto circulo, piccolo eller bosch tallissimo (sorry feilskriving)...

Disse ble visstnok slaktet, men jeg tror de er grei nok til mitt bruk, vil ikke ha en for stor maskin heller...

Så om dere måtte ta en av de tre, hvilken ville dere valgt?

Noen av dere som har de - er dere fornøyd?

Skrevet

Vi har hatt Dolce Gusto i et år nå og er veldig godt fornøyd. Kjekt at vi får kjøpt kapsler i daglivarehandeler også, slipper å bestille over nettet eller dra til Oslo sentrum for å få kjøpt.

Får skryt av alle for kaffen min nå og mange forskjellige kapseltyper å få kjøpt, også iste og "varm sjokolade".

Venninna mi har Piccolo og er også godt fornøyd, men den er jo mindre.

Skrevet

Jeg har også en dolce gusto og liker at jeg får kjøpt kapslene på Rema. Men går som regel på Elkjøp for der har skinny type også.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har også en dolce gusto og liker at jeg får kjøpt kapslene på Rema. Men går som regel på Elkjøp for der har skinny type også.

''på Elkjøp for der har skinny type også''

Opplys meg! Skinny?

Jeg har endelig begynt å bruke gustoen min nå, nå kan jeg jo drikke det meste uten å planlegge.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1321614249' post='4676850]

''på Elkjøp for der har skinny type også''

Opplys meg! Skinny?

Jeg har endelig begynt å bruke gustoen min nå, nå kan jeg jo drikke det meste uten å planlegge.

Mager med lettmelk og bare 42 kalorier. Men du er vel ikke på slanker'n du :o)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Mager med lettmelk og bare 42 kalorier. Men du er vel ikke på slanker'n du :o)

Aha! Nei, jeg er ikke det, men sambo er sånn i perioder ;o)

Skrevet

http://www.dinside.no/853079/dolce-gusto-kaffemaskin

Skal du ha den til pynt kan du jo forsåvidt kjøpe et av de andre merkene selv om kaffen smaker crap. :)

Jeg har Dolce Gusto, og får mye skryt av at jeg har god kaffe. Jeg bruker oftest den som heter Aroma. Svogeren min derimot, har sluttet å be om kaffe når han kommer hit. Han syns den smaker rævva.

Min heter Melody, men jeg hadde nok kjøpt denne om jeg hadde kjøpt nå. Syns den er griselekker.

https://www.dolce-gusto.no/NB/Maskiner/Creativa/Pages/Creativa.aspx?productid=8004399325296_00

Skrevet

Vi har circulo, og er veldig fornøyd med den. Kjempegreit at man får tak i de fleste kapslene i dagligvaren.

Eneste er at kaffen blir fort kald syns jeg, men det løses ved å varme koppen/glasset med litt varmt vann på forhånd. Da holder drikken seg varm leenge.

Skrevet

''Men går som regel på Elkjøp for der har skinny type også''

Bruker du ofte de med melk i du, da?

Her går det som oftest i vanlig kaffe, type Aroma. Innimellom tillater jeg meg en Mocca eller Latte Macchiato fordi jeg syns de er kjempegode, men det er slett ikke hver dag. Nettopp på grunn av caloriinnholdet.

Og som du sier, veldig praktisk at man får kapslene i dagligvarebutikken.

Skrevet

Vi har circulo, og er veldig fornøyd med den. Kjempegreit at man får tak i de fleste kapslene i dagligvaren.

Eneste er at kaffen blir fort kald syns jeg, men det løses ved å varme koppen/glasset med litt varmt vann på forhånd. Da holder drikken seg varm leenge.

Jeg har ikke problemer med at kaffen blir fort kald...=)

Skrevet

Her går det som oftest i vanlig kaffe, type Aroma. Innimellom tillater jeg meg en Mocca eller Latte Macchiato fordi jeg syns de er kjempegode, men det er slett ikke hver dag. Nettopp på grunn av caloriinnholdet.

Nå har de cappuchino light hvis du liker cappuchino =)

Skrevet

Nå har de cappuchino light hvis du liker cappuchino =)

Det er vel den jeg liker minst av de med melk i. :D

Skrevet

Jeg bruker bare de med melk i, cuppuchino eller macciato og de med lettmelk har bare 42 kal pr glass så i dag har jeg kjøpt 4 bokser så jeg har. Jeg drikker bare en om dagen, når jeg står opp. Men de som er skinny er vanskelige å finne, de har ikke dem på Rema dessverre.

Skrevet

Har du prøvd kaffekapslene som heter: Molbergs blanding? God den også. Vi bruker den og Aroma, bytter på litt.

Skrevet

Har du prøvd kaffekapslene som heter: Molbergs blanding? God den også. Vi bruker den og Aroma, bytter på litt.

Er det de røde? Har prøvd det meste jeg har fått tak i utenom isteen, siden jeg ikke kan fordra iste.

Skrevet

Jeg bruker bare de med melk i, cuppuchino eller macciato og de med lettmelk har bare 42 kal pr glass så i dag har jeg kjøpt 4 bokser så jeg har. Jeg drikker bare en om dagen, når jeg står opp. Men de som er skinny er vanskelige å finne, de har ikke dem på Rema dessverre.

Hvis det finnes macchiato med lettmelk skal jeg sannelig høre med han som driver Rema her om han kan få tak i det. Høres kjempebra ut. Jeg elsker macchiato.

Skrevet

Husk at de er billigere på nett enn i butikkene da. Circolo koster 999 vel på nett. Hvertfall på elkjøp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...