Gå til innhold

Skal du hogge ditt eget juletre i år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, vi har heldigvis gått over til kunstig tre for noen år siden. Det satt langt inne, men av allergihensyn måtte vi til slutt gjøre det. Og har ikke angra en dag siden.

Så nå er tradisjonen å bygge tre, ikke å hugge tre.

Samme her.

Er det ikke trist å ikke få vært med? Her er hele familien med på juletrefellingen, det har blitt en viktig og koselig tradisjon.

Det startet da de to eldste var for små til å være med, så da var jeg sammen med dem mens mannen min dro ut med svigerfar.

Så ble jentene store nok men da hadde vi ny baby... Og nå synes jeg det er deilig å slippe :)

Jeg er definitivt IKKE noe vintermenneske. Liker ikke snø og kulde, og da føles det greit å la den aktiviteten være en pappa-barn-aktivitet :) Koselig for dem å ha noe som er bare deres også, siden pappa'n ukependler :)

Gjest plasticfantastic -kanskje

Nei, har kjøpt edelgran de siste åra, ...

nå syns jeg plastjuletræra har blitt så flotte, ser så ekte ut, så vi vurderer å kjøpe oss ett .... + at vi vurderer trådløs juletrebelysning .... da blir det et forferdelig innhopp i lommeboka om vi skal gjøre det .... så er veldig usikker, kanskje kjøpe en av delene i år, så går vi for neste neste år ....

Nei, har kjøpt edelgran de siste åra, ...

nå syns jeg plastjuletræra har blitt så flotte, ser så ekte ut, så vi vurderer å kjøpe oss ett .... + at vi vurderer trådløs juletrebelysning .... da blir det et forferdelig innhopp i lommeboka om vi skal gjøre det .... så er veldig usikker, kanskje kjøpe en av delene i år, så går vi for neste neste år ....

Ja, spranget fra edelgran til plasttre er nesten kortere enn fra norsk gran til edelgran! :o)

Største forskjellen mellom norsk gran og edelgran er egentlig lukten, etter min oppfatning, i tillegg til dryssingen, selvfølgelig.

Men plasttre kommer nok uansett aldri i iåmitt hus, men det _kan_ hende det blir edelgran igjen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...