Gå til innhold

Legge inn kontaktliste iPhone/iPad?

Anbefalte innlegg

Hei dere kloke iMennesker!

Jeg har akkurat byttet tlf fra HTC til iPhone. På HTC'en har jeg lastet inn kontaktlisten fra gmail og Facebook. På iPhonen klarer jeg ikke helt å finne ut av det? Jeg gidder ikke legge alle inn manuelt, blir VELDIG glad om noen kan fortelle meg hvordan dette funker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372442-legge-inn-kontaktliste-iphoneipad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så lenge siden jeg fikk iPhone at jeg gjorde det via iTunes da jeg fikk 3G. Sjekk oppsettet for iPhone der, kanskje?

Jeg vet at jeg har synkronisert både kontakter og kalendere med Gmail for flere år sien, men det er så lenge siden at jeg ikke husker.

Siden har jeg brukt MobileMe og synkronisert trådløst.

Du kan sjekke http://ipod1.no og se om du finner noe der. Eventuelt spørre om du ikke finner infoen du trenger. Er veldig mange gode tips å hente der.

Annonse

General -> mail/contact/calendars -> accounts

?

Mener i hvertfall det var der jeg la inn synk mot Outlook.

Jeg fikk til å legge inn gmailkontoen som mailkonto, men kontaktene ble ikke med over i kontaktlisten. Fant imidlertid en app som fiksa biffen :o) Takk for svar likevel!

Telenor har en app som heter Mine kontakter - både for android og iphone. Da må du først bruke htc og flytte konatkter til nett/pc via appen - så gjør du motsatt etterpå med Iphone.

Fant en tilsvarende app som gjorde jobben. Takk for svar!

Er så lenge siden jeg fikk iPhone at jeg gjorde det via iTunes da jeg fikk 3G. Sjekk oppsettet for iPhone der, kanskje?

Jeg vet at jeg har synkronisert både kontakter og kalendere med Gmail for flere år sien, men det er så lenge siden at jeg ikke husker.

Siden har jeg brukt MobileMe og synkronisert trådløst.

Du kan sjekke http://ipod1.no og se om du finner noe der. Eventuelt spørre om du ikke finner infoen du trenger. Er veldig mange gode tips å hente der.

Takk for svar! Fant en app som fikset problemet :o)

Har ikke peiling.. Bare la de inn manuelt jeg :P

Det var det jeg kjente at jeg ikke orket å begynne på :P Fant imidlertid en app (eller strengt tatt to app'er), som lot meg importere kontakter fra både facebook og gmail. Så nå er alt bare velstand!

Jeg synket med iTunes, der ligger det i en av fanene mulighet for å synke med google-kontaktene. Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det steg for steg, men det var ikke vanskelig.

Aaaaha, det fant ikke jeg. Men jeg fant en app som fikset det hele, så nå er alt ok likevel. Takk for svar!

"There's an app for that..." :D

Du som er guruen på dette; jeg strever med en ting til.

Jeg har en sesong av en tv-serie liggende på pc'en. Jeg får ikke til å legge filene over i iTunes, sånn at jeg kan se dem på iPad'en? Hadde du orket å forklare meg hvordan jeg gjør det?

Annonse

Jeg har en sesong av en tv-serie liggende på pc'en. Jeg får ikke til å legge filene over i iTunes, sånn at jeg kan se dem på iPad'en? Hadde du orket å forklare meg hvordan jeg gjør det?

Tror det er minst to år sida jeg har lagt inn tv-serier på iPhone (fungerer jo på samme måte som på iPad), så neimen om jeg husker. Det jeg vet er at de filene jeg la inn hadde rett format for iPhone, så dette kan jeg jammen lite om. Beklager!

Det jeg vet er at filene må ha rett format for at de skal kunne legges inn i iTunes. har du søkt på ipod1.no? Finner det meste der. Eller det er masse glupiser man kan spørre.

Det jeg vet er at filene må ha rett format for at de skal kunne legges inn i iTunes. har du søkt på ipod1.no? Finner det meste der. Eller det er masse glupiser man kan spørre.

Sikkert filformatet som er problemet ja. Takk likevel, jeg finner nok ut av det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...