Gå til innhold

M.navn på fire bokstaver som slutter på K

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg holder på med kryssord:)

jeg tror at navnet ender på k,men jeg vet at andre bokstav i navnet er N.'

så hva er navnet? det står stille hos meg nå ;)

tysk by på fire bokstaver, med L i slutten av ordet ?

Skrevet

Enok og Kiel?

Lykke til :-)

Kiel kan nok stemme, men Enok derimot ;)

Skrevet

Kiel kan nok stemme, men Enok derimot ;)

Eneste navnet jeg kom på i farta som har N som andre bokstav og K som fjerde. Det er jo hele 191 stykker som heter det i Norge ;-)

Skrevet

Eneste navnet jeg kom på i farta som har N som andre bokstav og K som fjerde. Det er jo hele 191 stykker som heter det i Norge ;-)

ok, var innom tanken, men tenkte at det navnet var for sært. Så får vi se om Enok får orden på kryssordet.

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg syns du var flink. Selv kommer jeg ikke på et enete mansnavn med n som andre og k som fjerde bokstav. Første må nødvendigvis være en vokal.

Skrevet

Jeg syns du var flink. Selv kommer jeg ikke på et enete mansnavn med n som andre og k som fjerde bokstav. Første må nødvendigvis være en vokal.

Med mindre "Knok" har oppstått som et hipt, alternativt navn ;-)

Gjest Hulderen
Skrevet

Med mindre "Knok" har oppstått som et hipt, alternativt navn ;-)

He he, du skal se det blir en ny trend ;-)

Skrevet

Men kanskje du kan tipse meg om sjømat på 11 bokstaver, hvor tredje bokstav er N ?

Jeg trenger også et instrument på fem bokstaver, hvor siste bokstav ikke bør være en vokal.

Skrevet

Men kanskje du kan tipse meg om sjømat på 11 bokstaver, hvor tredje bokstav er N ?

Jeg trenger også et instrument på fem bokstaver, hvor siste bokstav ikke bør være en vokal.

Jeg er på vei ut, så jeg tenkte jeg skulle ta det første og beste jeg kom på. Har et greit forslag til instrument - gitar. Men sjømat er vel neppe kryddersild ...

Skrevet

Orgel?

Skrevet

Orgel?

jeg tror andre bokstav i instrumentet bør være A, for at det skal stemme.

jeg har prøvd gitar, men tror ikke at det stemmer.

Skrevet

Kongekrabbe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...