Spenol(1) Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 jeg holder på med kryssord:) jeg tror at navnet ender på k,men jeg vet at andre bokstav i navnet er N.' så hva er navnet? det står stille hos meg nå tysk by på fire bokstaver, med L i slutten av ordet ? 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 18. november 2011 Forfatter Skrevet 18. november 2011 Enok og Kiel? Lykke til :-) Kiel kan nok stemme, men Enok derimot 0 Siter
cabret Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Kiel kan nok stemme, men Enok derimot Eneste navnet jeg kom på i farta som har N som andre bokstav og K som fjerde. Det er jo hele 191 stykker som heter det i Norge ;-) 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 18. november 2011 Forfatter Skrevet 18. november 2011 Eneste navnet jeg kom på i farta som har N som andre bokstav og K som fjerde. Det er jo hele 191 stykker som heter det i Norge ;-) ok, var innom tanken, men tenkte at det navnet var for sært. Så får vi se om Enok får orden på kryssordet. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Eneste navnet jeg kom på i farta som har N som andre bokstav og K som fjerde. Det er jo hele 191 stykker som heter det i Norge ;-) Jeg syns du var flink. Selv kommer jeg ikke på et enete mansnavn med n som andre og k som fjerde bokstav. Første må nødvendigvis være en vokal. 0 Siter
cabret Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Jeg syns du var flink. Selv kommer jeg ikke på et enete mansnavn med n som andre og k som fjerde bokstav. Første må nødvendigvis være en vokal. Med mindre "Knok" har oppstått som et hipt, alternativt navn ;-) 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Med mindre "Knok" har oppstått som et hipt, alternativt navn ;-) He he, du skal se det blir en ny trend ;-) 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 18. november 2011 Forfatter Skrevet 18. november 2011 Jeg syns du var flink. Selv kommer jeg ikke på et enete mansnavn med n som andre og k som fjerde bokstav. Første må nødvendigvis være en vokal. Men kanskje du kan tipse meg om sjømat på 11 bokstaver, hvor tredje bokstav er N ? Jeg trenger også et instrument på fem bokstaver, hvor siste bokstav ikke bør være en vokal. 0 Siter
cabret Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Men kanskje du kan tipse meg om sjømat på 11 bokstaver, hvor tredje bokstav er N ? Jeg trenger også et instrument på fem bokstaver, hvor siste bokstav ikke bør være en vokal. Jeg er på vei ut, så jeg tenkte jeg skulle ta det første og beste jeg kom på. Har et greit forslag til instrument - gitar. Men sjømat er vel neppe kryddersild ... 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Men kanskje du kan tipse meg om sjømat på 11 bokstaver, hvor tredje bokstav er N ? Jeg trenger også et instrument på fem bokstaver, hvor siste bokstav ikke bør være en vokal. Orgel? 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 18. november 2011 Forfatter Skrevet 18. november 2011 Orgel? jeg tror andre bokstav i instrumentet bør være A, for at det skal stemme. jeg har prøvd gitar, men tror ikke at det stemmer. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Men kanskje du kan tipse meg om sjømat på 11 bokstaver, hvor tredje bokstav er N ? Jeg trenger også et instrument på fem bokstaver, hvor siste bokstav ikke bør være en vokal. Kongekrabbe? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.