Gjest Him2 Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Så en dame på bussen i dag med jakke og strømpebukse. Blir så kåt når jeg ser det. 0 Siter
Gjest ralleto Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Lady Gaga var visstnok ute og vandret i jakke og strømpebukse her om dagen. Kanskje det var hu du traff på. 0 Siter
Gjest Him2 Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Lady Gaga var visstnok ute og vandret i jakke og strømpebukse her om dagen. Kanskje det var hu du traff på. Hehe tviler på det. Henne jeg så var lang og mørk. 0 Siter
Gjest ralleto Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Hehe tviler på det. Henne jeg så var lang og mørk. Lady Gaga er jo lys, mørk, rød , blå, gul og høy og lav alt etter som hun føler for 0 Siter
Gjest Pukina Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Ja, jeg liker å gå med strømpebukser. Både varme og sånne tynne hudfargede. Men de er ikke mye sexy fra lårene og opp? Og så er de litt kronglete og klønete å få av seg, så ikke helt sexy det heller... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.