Gjest litt forelsket Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg går på skole (universitet) og har en gutt i klassen som jeg har hatt et godt øye til over lengre tid. Synes vi flørter en del på skolen, men har vært usikker på om det egentlig er flørting fra hans side, da han er veldig hyggelig mot alle. Likevel har jeg følt at vi har hatt en spesiell kjemi. På onsdag var vi i selskap i forbindelse med noe skolegreier, og vi endte med å kysse masse og jeg husker også at han sa han synes jeg var ”jævlig deilig”. Det var en del alkohol i bilde, men jeg husker også at jeg spurte om han ville være med meg hjem, men han spurte opp til flere ganger om det egentlig var lurt og hva ville skje etterpå (sånn med tanke på at vi går i samme klasse). Jeg svarte da at ingenting ville skje, og at det ikke var noe å tenke på, men virket som det var noe han oppriktig tenkte på. Utover kvelden foreslo han likevel at jeg kunne bli med han hjem i stedet, men jeg var usikker på om dette var noe han faktisk ville eller bare sa siden jeg hadde spurt han om å bli med meg, så jeg sa at jeg nok fikk dra hjem alene. Som sagt tilbrakte vi hele denne kvelden sammen, og det var heftig kyssing og beføling. Men likevel er jeg helt sikker på at han ikke er interessert. Grunnen er rett og slett at han aldri tar kontakt hverken på sms eller facebook. Nå har han riktignok mistet mobilen (på onsdag), men han har vært pålogget på chatten flere ganger siden onsdag uten å si hei. Før onsdagen har det også være utelukkende meg som har sagt hei på facebook (men når vi først er i samtale på chatten eller sms så er han dødshyggelig). Men man tar jo kontakt om man er keen, så det kan han umulig være. Problemet er nå at etter onsdag har jeg fått mer følelser for han, og jeg vil egentlig ikke ha det, siden jeg ikke orker å bli såret. Men hvordan gå tilbake på det nå? Hvordan får jeg bort disse følelsene når jeg er nødt til å treffe han nesten hver dag? Vi er forøvrig en gjeng som skal på tur i en uke etter jul, og i går meldte han seg på denne turen (han skulle egentlig ikke), noe jeg synes blir veldig vanskelig, og vurderer faktisk nå å melde meg av. Any advice? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/372456-hvordan-bli-kvitt-f%C3%B8lelsene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunta Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 ''Any advice?'' Snakke med han? Altså face-to-face, og uten alkohol involvert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/372456-hvordan-bli-kvitt-f%C3%B8lelsene/#findComment-3259575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirami Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Aller først ville jeg avklart OM han er interessert eller ikke. Hvis dere møttes på onsdag er det jo ikke gått lang tid, kanskje han har hatt det veldig travelt siden sist? Hva med å invitere han ut på en kaffe - da ser du jo fort om han er interessert. I og med at dere går i samme klasse kan det jo bli litt pinlig om han sier nei, men det kommer du over. Bedre enn å gå i flere uker og innbille seg ting. Hvis han da ikke er interessert, så må du bare komme over det. Selv om det er tøft, så går det over etter en stund. Jeg personlig ville ikke unngått alle de sosiale aktivitetene med klassen pga en gutt, det er pinlig i starten men går seg til etterhvert.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/372456-hvordan-bli-kvitt-f%C3%B8lelsene/#findComment-3259729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt forelsket Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Aller først ville jeg avklart OM han er interessert eller ikke. Hvis dere møttes på onsdag er det jo ikke gått lang tid, kanskje han har hatt det veldig travelt siden sist? Hva med å invitere han ut på en kaffe - da ser du jo fort om han er interessert. I og med at dere går i samme klasse kan det jo bli litt pinlig om han sier nei, men det kommer du over. Bedre enn å gå i flere uker og innbille seg ting. Hvis han da ikke er interessert, så må du bare komme over det. Selv om det er tøft, så går det over etter en stund. Jeg personlig ville ikke unngått alle de sosiale aktivitetene med klassen pga en gutt, det er pinlig i starten men går seg til etterhvert.. I og med at jeg ikke tror at han er interessert så føler jeg ikke for å invitere han ut på en kaffe. Det blir liksom så utrolig kleint om han sier nei, og jeg må se han daglig frem til sommeren. Jeg vil nemlig ikke gjøre meg sårbar overfor han, så foreløpig vet han ikke at jeg er så keen som jeg er, selv om jeg synes han burde skjønne det. Problemet mitt er rett og slett hvordan jeg skal dempe forelskelsen når jeg må se han daglig, og vi har felles venner og er mye på fest og vorspiel sammen. Huff det blir ikke lett :-/ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/372456-hvordan-bli-kvitt-f%C3%B8lelsene/#findComment-3259735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.