Sør Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Dette forstår de fleste. Hvis man derimot ønker å kverulere holder man på slik som deg. Fint at du heller ikke har noen formening om hvilken versjon av PK som brukes. :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Leksikon er en fin ting: http://snl.no/politisk_korrekthet Takk :-) 0 Siter
Gjest klare klok Skrevet 21. november 2011 Skrevet 21. november 2011 Fint at du heller ikke har noen formening om hvilken versjon av PK som brukes. :-) Med vennlig hilsen Det er klinkende klart hva som menes med "pk" i dette tilfellet. At du ikke skjønner det, eller rett og slett ikke "vil" skjønne, får være ditt problem. 0 Siter
Sør Skrevet 21. november 2011 Skrevet 21. november 2011 Det er klinkende klart hva som menes med "pk" i dette tilfellet. At du ikke skjønner det, eller rett og slett ikke "vil" skjønne, får være ditt problem. mao., du vet ikke. Takk. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 21. november 2011 Skrevet 21. november 2011 mao., du vet ikke. Takk. Du mistenker klare klok til å være for dum til å skjønne hva jeg mente? Det gjør ikke jeg. Jeg tror klare klok var oppegående nok til å skjønne hva jeg mente. Ikke alle trenger alt med t-skje. 0 Siter
Gjest klare klok Skrevet 21. november 2011 Skrevet 21. november 2011 mao., du vet ikke. Takk. Dette som jeg nevnte med kverulering stemte altså meget godt. Takk for at du bekreftet det. 0 Siter
Gjest klare klok Skrevet 21. november 2011 Skrevet 21. november 2011 Du mistenker klare klok til å være for dum til å skjønne hva jeg mente? Det gjør ikke jeg. Jeg tror klare klok var oppegående nok til å skjønne hva jeg mente. Ikke alle trenger alt med t-skje. De aller aller fleste skjønte nok meget godt hva du mente. Bortsett fra enkelte notoriske kverulanter da. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 21. november 2011 Skrevet 21. november 2011 De aller aller fleste skjønte nok meget godt hva du mente. Bortsett fra enkelte notoriske kverulanter da. Ja, jeg regner med det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.