Gå til innhold

Brannslukningapparat på hytte

Anbefalte innlegg

Dattera mi ønsker seg et brannslukningapparat til jul. Forferdelig kjedelig presang spør du meg, men hvor stort bør det være. Hytta er ca 60 kvm og egentlig har jeg ikke lyst til at det skal være forferdelig dyrt siden jeg har lyst å kjøpe noe annet til henne også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372467-brannslukningapparat-p%C3%A5-hytte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Et tips er å kjøpe skumapparat, da blir ikke hele hytta ødelagt om de skulle måtte bruke det. Pulveret i pulverapparatene gjør at man må vaske og pusse opp det meste etterpå...

Det har jeg hørt og det er endel skikkelig gamle ting der.

Annonse

Pris bør være av underordnet betydning når en kjøper sikkerhetsutstyr.

Vær klar over at biltemas slukkere ofte er av dårlig kvalitet. Det ser du på A- og B-tallet på slukkeren (angir dens evne til å slukke hhv. brann i faste stoffer og væsker). Jo høyere tall jo bedre.

Pris bør være av underordnet betydning når en kjøper sikkerhetsutstyr.

Vær klar over at biltemas slukkere ofte er av dårlig kvalitet. Det ser du på A- og B-tallet på slukkeren (angir dens evne til å slukke hhv. brann i faste stoffer og væsker). Jo høyere tall jo bedre.

Jo. jeg er enig i det, men det er bedre med et dårlig enn inget apparat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...