Gå til innhold

Brannslukningapparat på hytte

Anbefalte innlegg

Jo. jeg er enig i det, men det er bedre med et dårlig enn inget apparat.

Ikke helt enig. Et dårlig apparat kan gi en falsk trygghetsfølelse. I verste fall tar en større sjanser enn en ville tatt uten noe apparat i det hele tatt.

Akkurat dette apparatet var ikke så dårlig, men biltema har solgt pulverslukkere som har vært omtrent verdiløse.

Fortsetter under...

Ikke helt enig. Et dårlig apparat kan gi en falsk trygghetsfølelse. I verste fall tar en større sjanser enn en ville tatt uten noe apparat i det hele tatt.

Akkurat dette apparatet var ikke så dårlig, men biltema har solgt pulverslukkere som har vært omtrent verdiløse.

Jeg tror det er apparat der og at hun ikke har funnet det. Jeg prøver å tenke på hvor det pleide å stå. Men jeg vil jo helst kjøpe et som funker bra da, men synes ikke det var verdens mest spennende julepresang.

Men det er fremdeles jeg som betaler alle regningene så jeg kan jo like gjerne kjøpe brannslukningsapparat også. Litt irriterende, for så blakk er hun ikke at hun ikke kan kjøpe et sjøl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...