Gjest kan du hjelpe med forslag? Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 De siste par uker har det føltes som magen presser opp i lungene uten at jeg har merket at jeg har luft i magen. Har smerter i øvre del av magen og blir andpusten fordi lungene ikke får plass. Bruker betennelsesdempende fast, Modifenac. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med sånn type smerte? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Jeg synes det høres ut til at dette kan ha med anspenthet og pusteteknikk å gjøre. 0 Siter
Gjest kan du hjelpe med forslag? Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Jeg synes det høres ut til at dette kan ha med anspenthet og pusteteknikk å gjøre. Pussig at jeg skulle få noe sånt på mine "gamle dager". Var redd jeg må ta pause på Modifenac hvis det er irritasjon i slimhinnene. 0 Siter
ekte nick Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Tviler på at det skyldes anspenthet. Syns du skal ta en sjekk hos legen. Kan være alt fra bivirkninger av medisinen du tar, til problemer i selve magesekken. Be om grundig sjekk. 0 Siter
Gjest kan du hjelpe med forslag? Skrevet 21. november 2011 Skrevet 21. november 2011 Tviler på at det skyldes anspenthet. Syns du skal ta en sjekk hos legen. Kan være alt fra bivirkninger av medisinen du tar, til problemer i selve magesekken. Be om grundig sjekk. Takk, det er medisinen jeg lurer på også. Den er veldig hard for magen. Får bestille legetime hvis det ikke går over. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.