Gå til innhold

Komfyrtoppen min...

Anbefalte innlegg

Det var ikke lett så jeg må nok ringe i morgen og snakke med Zanussi. Håpet er selvfølgelig at jeg slipper å kjøpe en ny komfyr, jeg vil heller ha tv og kinoanlegg ;)

Eller sjekk denne siden http://www.zanussi.co.uk/en-gb/Support/Manuals/?product=949+712+897

Jeg vil ha dette løst i kveld;;;-) neida

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

36

• Sør

12

• cathlin

11

• Katt-ja

6

Mest aktive i denne tråden

Men hvordan man skal få av barnesikringen er fremdeles et mysterie. Men jeg fant typenummeret under og PNC nummeret så da er det kanskje håp for at jeg slipper å kjøpe en ny ;o)

Hva med å forsøke å kople sikringen ut og inn igjen - rett og slett satse på en reboot?

Annonse

Slike "barnesikringer" er gode til å forhindre voksne! ;-)

Med vennlig hilsen

Jeg fikk det til når jeg leste sjøl, det var som du sa, trykke på + og - samtidig og så på - en gang til. Da jeg trykket på + og - så flashet det 4 nuller og da måtte jeg trykke på - fort.

Hurra! Hva skulle man gjort uten dol? ;)

Ja, noen ganger kan man lure. Knis, men hvis den skulle gå så fant jeg i hvert fall ut at begge stekepannene og trykk-kokeren + 1 av kjelene mine virker på induksjonovn. Den hadde kostet 5700 i samme størrelse så nå kan jeg kjøpe tv i steden. :)))))))

Annonse

Ja, noen ganger kan man lure. Knis, men hvis den skulle gå så fant jeg i hvert fall ut at begge stekepannene og trykk-kokeren + 1 av kjelene mine virker på induksjonovn. Den hadde kostet 5700 i samme størrelse så nå kan jeg kjøpe tv i steden. :)))))))

Du har nå praktisk talt fått en ny tv gratis ;-)

Eller sjekk denne siden http://www.zanussi.co.uk/en-gb/Support/Manuals/?product=949+712+897

Jeg vil ha dette løst i kveld;;;-) neida

Jo det kan nok hende, men idiotkomfyren hadde nummeret under ovnen, det sto ikke en ting opp på. Men nå vet jeg det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...