Gå til innhold

automatisk e-mail adresse


Gjest DOL-bruker

Anbefalte innlegg

Gjest DOL-bruker

Tidligere kom e-mail adressen opp hver gang man skrev nicket sitt. Kommer denne funksjonen tilbake? Eller må man skrive e-mail adressen sin for hver gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Mailadressen har aldri kommet opp automatisk i innlegg, så den må du fortsette å skrive inn manuelt. Om du tenker på slik vi hadde det på den gamle versjonen med at man fylte ut adressen i et felt, og at den dermed kom opp som link under nicket, så er nok den løsningen noe som ikke vil bli satt inn her så langt jeg vet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere går med planer om å implementere denne funksjonen på nytt i nær fremtid, vil jeg foreslå at dere legger inn et par checkbokser der man kan velge om man ønsker å legge ved mailadresse og URL til hjemmesiden - med funksjonalitet slik at disse er default "avkrysset" dersom man velger det faste nicket, og default "tomme" dersom man velger et annet nick.

Dere kan eventuelt også la det være mulig å velge hva som skal stå default dersom man velger det faste nicket i brukeroppdateringssiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mailadressen har aldri kommet opp automatisk i innlegg, så den må du fortsette å skrive inn manuelt. Om du tenker på slik vi hadde det på den gamle versjonen med at man fylte ut adressen i et felt, og at den dermed kom opp som link under nicket, så er nok den løsningen noe som ikke vil bli satt inn her så langt jeg vet nå.

Hvorfor vil ikke den funskjonaliteten med at nicket er link til mailadressen komme på nye DOL.

Hva med hjemmesidene da kommer ikke de heller til å bli lagt inn automatisk i innleggene.

Hjemmeside : http://www.gaasland.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mailadressen har aldri kommet opp automatisk i innlegg, så den må du fortsette å skrive inn manuelt. Om du tenker på slik vi hadde det på den gamle versjonen med at man fylte ut adressen i et felt, og at den dermed kom opp som link under nicket, så er nok den løsningen noe som ikke vil bli satt inn her så langt jeg vet nå.

mail-adressen kom ikke som link under nicket, det var det hjemmesiden som gjorde det. Mailadressen gjorde nicket blått og klikkbart.

Rett skal være rett! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får man overhovedet e-mailadressen skrevet på? Jeg finder ikke nogen steder at skrive den (selvom jeg skulle gide at gøre det hver gang) - skriver dere den i den vanlige tekst, eller...?

Lidt uvidende er jeg, ja, men... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan får man overhovedet e-mailadressen skrevet på? Jeg finder ikke nogen steder at skrive den (selvom jeg skulle gide at gøre det hver gang) - skriver dere den i den vanlige tekst, eller...?

Lidt uvidende er jeg, ja, men... :)

Hei teddi_dk!

Ja, man skriver mailadressen manuelt i teksten. Slik [email protected]

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...