Gå til innhold

Nissene over skog og hei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skal prøve å huske å se første episode, hvis det virker ok kanskje jeg gidder å følge med, men må si at nissene på låven var en flopp.

Ingen slår The julekalender :)

''men må si at nissene på låven var en flopp.''

Hadde ikke den høye seertall og stor suksess da?

http://www.imdb.com/title/tt0302148

Gjest Modern77

Hadde ikke den høye seertall og stor suksess da?

http://www.imdb.com/title/tt0302148

Det kan godt hende, men for meg var det en flopp...

Elendig, amatørmessig... Måtte kjede meg veldig om jeg gadd å se :)

Skal prøve å huske å se første episode, hvis det virker ok kanskje jeg gidder å følge med, men må si at nissene på låven var en flopp.

hahaha, tror ikke intensjonen var å overgå the julekalender.. Nissene på låven er jo en parodi på alle disse "fantastiske" reality seriene og mye er tatt på kornet.

Nei, det var ingen flopp. :o) Den var jo kjempepopulær, selv om The Julekalender har slått det meste ned i støvlene. :o)

Annonse

Da har du nok misforstått ordet flopp. For jeg tror det er svært mange som ikke mente den var mislykket i det hele tatt. Den var utrolig bra, særlig med tanke på at den var laget i en tid der den typen reality helt holdt på å ta overhånd. Og den tok reality-TV veldig på kornet. :P

At du ikke likteden kan likevel ikke gi den betegnelsen flopp.

Forøvrig er jeg helt enig i at The Julekalender er tidenes beste.

Det kan godt hende, men for meg var det en flopp...

Elendig, amatørmessig... Måtte kjede meg veldig om jeg gadd å se :)

''Det kan godt hende, men for meg var det en flopp... Elendig, amatørmessig...''

Der tror jeg nok mange vil være uenig med deg. Var nok bare du som ikke skjønte genistreken, skal du se. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...