Gå til innhold

Hva er det med disse Frp`erne?

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke synd på Siv Jensen. Hun har selv valgt å være leder for disse tullingene.

Jeg har ellers ikke tenkt å gjøre meg opp en eneste mening om denne aktuelle saken.

''Jeg har ellers ikke tenkt å gjøre meg opp en eneste mening om denne aktuelle saken.''

Takk for at du holder oss oppdatert!

Fortsetter under...

Gjest Nord og ned.

Etter en stund gikk ordføreren selv ut.

Han _måtte_, da folkesnakket hadde gitt andre ordførere skylda.

Du bedriver bare tullpreik av første klasse. Hvor ble det liksom av jentas ønsker som du først påberopte som unnskyldning?

Gjest Shilapila

Han _måtte_, da folkesnakket hadde gitt andre ordførere skylda.

Du bedriver bare tullpreik av første klasse. Hvor ble det liksom av jentas ønsker som du først påberopte som unnskyldning?

Har du lagt merke til at Sør har sluttet å svare deg?

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Du kan jo gjerne lage en ny tråd med samme overskrift i dag: denne gang vedr. Sandbergs uttalelser i Stortinget.

Og Carl I. i nyhetene i går kveld....

At Siv orker!

Ja, gjett om jeg tenkte det samme? ;-)

Hun må jo føle at hun blir motarbeidet av alle i eget parti snart. Jeg tror jeg hadde gitt opp om jeg var henne nå altså. Dette hadde jeg ikke orket.

Du kan jo gjerne lage en ny tråd med samme overskrift i dag: denne gang vedr. Sandbergs uttalelser i Stortinget.

At Siv orker!

Hva var det Carl I Hagen rota med i går da? Har fått med meg dagens fadese på Stortinget...

Gjest Nickløsheletida

Hva var det Carl I Hagen rota med i går da? Har fått med meg dagens fadese på Stortinget...

Han rota ikke bare i går, men har surret i flere dager nå og oppført seg som en liten unge som ikke har fått viljen sin fordi han ikke fikk plass i nobelkomiteen.

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Å ja, det var ikke noe nytt i går kveld altså?

Furten mann...

Det eneste nye i går var vel at et eldre ektepar som hadde vært medlemmer i Frp i 30 år, nå har meldt seg ut i sympati med Carl I Hagen. Hagen går ut i media og sier det omtrent på denne måten.- Se hva du har gjort Siv! - Se hva som skjer når du er en så dårlig leder.

Jeg mistenker Karl I Hagen for å ønske at det skal gå dårlig med Siv og partiet. Han bryr seg egentlig ikke om partiet. Han bryr seg kun om seg selv og sitt eget ettermæle og jobber bevisst for å ødelegge for Siv.

At Siv orker!

Selv jeg lurer på om man ikke skal nominere Siv Jensen til selve Nobels Fredspris for ikke å ha drept halve medlemsmassen.

;-)

Med vennlig hilsen

Sånn! der var nok en grunnløs anmeldese der den hører hjmme, nemlig i søppelbøtta:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10040357

Neste tema. kan kanskje være den ikke-henlagte mot AP-ordføreren i Vågå?

Nei, forresten, det var den vi ikke skulle snakke om av hensyn til offeret det...

Gjest Nickløsheletida

Sånn! der var nok en grunnløs anmeldese der den hører hjmme, nemlig i søppelbøtta:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10040357

Neste tema. kan kanskje være den ikke-henlagte mot AP-ordføreren i Vågå?

Nei, forresten, det var den vi ikke skulle snakke om av hensyn til offeret det...

Jeg mistenkte allerede i går at det ville gå den veien, men det forandrer ingenting. Hun er Frpèr hun også, angret på et nummer i fylla og laget en kjempesak ut av det.

Jeg mistenkte allerede i går at det ville gå den veien, men det forandrer ingenting. Hun er Frpèr hun også, angret på et nummer i fylla og laget en kjempesak ut av det.

Vel, drittkjærringsoppførsel er jaggu ikke forbeholdt FrP medlemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...