Gå til innhold

Enkle serveringstips til julebord hjemme?

Anbefalte innlegg

Jeg og noen venninner skal samles hjemme hos meg og ha et lite julebord. Jeg er ikke spesielt begavet på kjøkkenet, så jeg trenger tips til enkel og god mat som kan serveres på julebord? Jeg tenker av den litt lettere typen, ikke svineribbe og pinnekjøtt liksom.

Takker for alle innspill!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372569-enkle-serveringstips-til-julebord-hjemme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kald juleskinke og waldorfsalat.

Rakfisk, lefse, rødløk og grovsennep.

Ah, midt i blinken! Juleskinke og waldorfsalat blir det :-) Lager en enkel forrett med laks, og sjokolademousse til dessert.

Enkelt og godt, akkurat det jeg var ute etter :-)

Vi skal bare treffes på kveldstid en ukedag, så da passer det ikke med store tunge retter.

Ah, midt i blinken! Juleskinke og waldorfsalat blir det :-) Lager en enkel forrett med laks, og sjokolademousse til dessert.

Enkelt og godt, akkurat det jeg var ute etter :-)

Vi skal bare treffes på kveldstid en ukedag, så da passer det ikke med store tunge retter.

Så bra! Kos dere. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...