Gå til innhold

Lever besteforeldrene dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mors side er begge døde,men på fars side lever begge.

Skrevet

Alle mine er også døde :(

Og et lite bevis på at kvinner lever lengre enn menn er at barna mine har opplevd å ha alle fire oldemødrene sine, men aldri opplevd de fire oldefedrene - de var alle døde da de ble født.

Skrevet

Nei, farfar døde i 43, farmor i 86. mormor døde i 79. Morfar vet jeg ingenting om. Men jeg har også mistet begge mine foreldre, Pappa i 2004, og mamma i 2010. De savner jeg.

Skrevet

Nei, alle fire er døde og det er også foreldrene mine og alle tanter og onkler

Skrevet

Alle mine er også døde :(

Og et lite bevis på at kvinner lever lengre enn menn er at barna mine har opplevd å ha alle fire oldemødrene sine, men aldri opplevd de fire oldefedrene - de var alle døde da de ble født.

Fire? Er det ikke to av hvert kjønn da?

Skrevet

Nei, farfar døde i 43, farmor i 86. mormor døde i 79. Morfar vet jeg ingenting om. Men jeg har også mistet begge mine foreldre, Pappa i 2004, og mamma i 2010. De savner jeg.

Bevares, er du meg eller ;) Nesten samme årstall til og med

Gjest forskjellsjø
Skrevet

oldemødre ;-)

Skrevet

Blir vel fire tilsammen det vel haha

Skrevet

Barna mine har en far - som igjen har foreldre - som igjen har foreldre - det samme har jeg....det skal bli sånn cirka 4 oldemødre og 4 oldefedre :))

Skrevet

Besteforeldrene mine er døde for lengst, men jeg var heldig som fikk beholde tre av dem til jeg ble voksen.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Nei, den siste døde nylig. Jeg har vært heldig og hadde besteforeldrene mine lenge. Jeg hadde også oldeforeldre til jeg var i gymnasalder. Min unger har unge besteforeldre på min side.

Skrevet

Alle døde da jeg var lita, så jeg har ikke noe særlig forhold til det å ha besteforeldre.

Skrevet

Har bare en bestemor igjen og hun er 93 år.

Da guttungen ble født for 12 år siden hadde han 6 oldeforeldre i live, nå er det bare to igjen.

De har blitt 80-90 år alle sammen så vi har nok gode gener.

Skrevet

Alle besteforeldre er døde, og jeg har en alvorlig syk forelder i live.

Livets gang.

Men minnene lever. :)

Skrevet

To av dem var døde allerede før jeg ble født, morfaren min døde da jeg var seks. Mormor levde til 2006.

Skrevet

Mine er døde. De ble 77, 83, 88 og 90 år. Min stebestefar lever. Han er 83 :-)

Skrevet

Mine er døde. De ble 77, 83, 88 og 90 år. Min stebestefar lever. Han er 83 :-)

Nei, jeg hadde bestemødrene mine til jeg var 8 og 10 år... Den ene bestefaren min døde før jeg var født og den andre da jeg var noen mnd gammel.

Dette er vel det eneste som er negativt med å ha gamle foreldre.

Skrevet

Nei desverre. To av dem døde før jeg ble født, en døde da jeg var ti og den siste da jeg var 17. Har alltid kjent en glede ved at jr har vært så heldig å få kjenne alle besteforeldrene og tre av oldeforeldrene :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...